  • Data: 2017-09-25 09:58:15
    Temat: Re: Tesla kończy z produkcją najtańszych wersji samochodów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 25 Sep 2017 09:39:26 +0200, T.

    > Ja to rozumiem, ale w tekście jest napisane (przynajmniej ja to tak
    > rozumiem), że wyruchali część klientów, którzy mogą sobie kupić
    > "prokonfigurowane" modele, bo starych nie ma.

    Napisane jest, że zamówienia przyjmują do wczorajszej (?) niedzieli :P a
    skonfigurowane domyślnie i już wyprodukowane będą jeszcze dostępne do
    wyczerpania zapasów. Więc nie wiem kto został niby wydmuchany, tym bardziej
    że informacja o tym poszła już w lipcu...

    Wam się nudzi, że taki raban podnosicie? To tylko Tesla, do dupy samochody
    mają, uszczelki im się marszczą, stają w polu bez prądu, nie hałasują,
    dziadostwo takie, do tego akcje firmy spadają, no trup nie potentat.

    --
    Pozdor
    Myjk