  • Data: 2017-09-25 14:33:20
    Temat: Re: Tesla kończy z produkcją najtańszych wersji samochodów
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    T. <k...@i...pl> wrote:

    > Ja to rozumiem, ale w tekście jest napisane (przynajmniej ja to tak
    > rozumiem), że wyruchali część klientów, którzy mogą sobie kupić
    > "prokonfigurowane" modele, bo starych nie ma.

    Jakie modele??
    Masz w cenniku tansze wersje, z napedem na tylne tylko kola i drozsze
    wersje (literka D od dual) z napedem na wszystkie cztery kola.
    Konfigurujac nowe zamowienie zobaczysz po prostu, że zniknęły te tańsze
    modele z dostepnych Ci opcji. Do konfiguracji wciaz masz rozmiar baterii,
    moc silników elektrycznych i wyposażenie podwozia (air suspension),
    nadwozia (dach szklany?) i wnętrza.