eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla jednak zyskownaRe: Tesla jednak zyskowna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.xs4all.nl!newsf
    eed7.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.x
    lned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Tesla jednak zyskowna
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <c...@g...com>
    <pf0853$3b1$1@node2.news.atman.pl> <7s9hmqty24ck$.dlg@myjk.org>
    <pf0en0$s6e$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <pf0ha7$bnh$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 3 Jun 2018 13:12:02 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 83.31.139.193
    X-Trace: 1528024320 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 611 83.31.139.193:9937
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2506
    X-Received-Body-CRC: 4128730892
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632621
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 3 Jun 2018 12:52:53 +0200, Janusz

    >> Tesla już w 2013 demonstrowała że jest a to gotowa. Problem w tym, że taki
    > Tego nie widziałem, co prawda śruby to chyba nienajlepszy pomysł
    > ale system jest.

    To porównanie zrobili trochę głupkowate, bo wzieli do zestawienia Audi A8 z
    bakiem chyba 90L i w tym czasie "zatankowali" dwie Tesle udowadniając
    oczywiście swoją teorię. Niemniej to jest system bezobsługowy, nie trzeba
    nawet wysiadać z auta. :P

    >> system będzie musiał zajmować od cholery gruntu (czy to w pionie czy w
    >> poziomie) i będzie kosztować wraz z mechaniką krocie, siłą rzeczy żaden
    >> klient tego systemu nie udźwignie. Dlatego podejrzewam Tesla ładuje kasę w
    >> pracę nad akumulatorami, tj. żeby były bardziej pojemne (względnie
    >> mniejsze) i szybciej się ładowały. Także to może być miły dodatek dla
    >> niecierpliwych malkontentów spalinowych, nikt jednak tym systemem nie
    >> będzie nic zamiatać.
    > Ale jak się auta trochę upowszechnią i bariera zasięgu acznie bardziej
    > bolećzwykłych klientów to ten problem wróci i producenci będą musieli
    > jakoś dogadać, bo ograniczenia aku zablokują im dalszą sprzedaż.

    Wystarczy żę zmniejszą czas ładowania o połowę w stosunku do obecnego i
    większość malkontentów powinna przełknąć. Zreszta i tak nie wszyscy muszą
    mieć elektryki. Na codzienne dłuższe trasy nadal sensowniej mieć
    spalinowca. Tak czy inaczej dla mnie, jak i mojej żony, ale też sporo
    pośród znajomych, długie trasy, nawet do 100km, to wyjątek.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: