  • Data: 2020-10-07 17:55:02
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rlklbn$986$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 07-10-2020 o 16:54, J.F. pisze:

    >Ale bocznymi drogami, po których jedzie się wolno.
    >Bądźmy konsekwentni i mówmy o drogach po autostradach.

    Ale to w jednej czesci te same drogi, w drugiej czesci tez autostrady
    i ekspresowki, i dopiero w trzeciej jakies "boczne".
    Ale Maków-Zwadon to tez jest "boczna" ... o ile w ogole on przez
    Zwardon pojechal.

    Tak na teraz google mowi z Makowa 908km 9:49, z Poznania 1119km
    12:08, wiec to dosc szybkie 200 km :-)

    >Może, aczkolwiek sensu w tym niewiele.

    Ja tam nie widze sensu w nocowaniu co 200km, ale co kto lubi ...

    Tylko po co?

    Zeby nie marnowac czterech dni :-)

    J.