eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikomRe: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki sa mochodów pracownikom
  • Data: 2017-08-03 18:02:49
    Temat: Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki sa mochodów pracownikom
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Zle mnie odbierasz. Nie zycze Ci zle, wrecz przeciwnie. Uwazam ze jak w
    > powiedzonku nie zawadzi jak glupi madremu doradzi. Wszystkie przekrety
    > maja jeden scenariusz, nie znaczy to wszystko co sie dzieje wedlug tego
    > scenariusza jest przekretem. Scenariusz jest prosty jak wycieczka na MS
    > Batory. Na poczatku szerokie horyzonty. Drugi etap to bujanie gosci. A na
    > koncu rzygac sie chce i wysiasc nie mozna. Wedlug tego prostego i
    > uniwersalnego scenariusza byl stworzony PRL i socjalizm. RP i kapitalizm.
    > Dziala wedlug tego scenariusza Cyganka i wieksi od niej oszusci.

    Mam wrażenie że wszędzie doszukujesz się celowych przekrętów i wszędzie
    boisz się, że ktoś Cię chce oszukać... Nie wiem czemu taki jesteś, być może
    życie Cię bardziej doświadczyło niż mnie, być może zostałeś przez kogoś
    mocno skrzywdzony (Amber Gold?) i został Ci uraz - nieważne. Ja mam w sobie
    troszkę więcej optymizmu :-)

    > Bardzo chcesz miec swoja tesle. I to jest fajne ze bedziesz mogl
    > zrealizowac swoje marzenia. Ale nawet w takiej sytuacji nie wolno
    > wylaczac czujnosci jesli daje sie w ciemno rok albo dwa lata swojego zycia.

    O czym Ty mówisz? Gdzie kto daje w ciemno dwa lata swojego życia??

    Przecież ja tylko w zeszłym roku, 31 marca 2016, wyraziłem/zadeklarowałem
    zainteresowanie tym produktem i zarezerwowałem sobie miejsce w kolejce
    innych chętnych na potencjalnie deficytowy produkt. Tyle... życie się toczy
    dalej. Więc jakie "danie w ciemno dwu lat swojego życia"?? Dałem w ciemno
    $1000 jako token uwiarygodniający moją ofertę zainteresowania. Kwota ani
    nie robi żadnej dziury w moim budżecie ani nie jest dużym procentem
    wartości produktu jakiego dotyczy i nawet jest w pełni zwrotna, a więc nie
    zobowiązuje do zakupu a tylko potwierdza że zainteresowanie moje nie jest
    trywialne, nie na żarty tylko poważnie rozważam zakup aby położyć na to
    konkretną sumę dolarów.

    > W tej chwili jestes na etapie szerokich horyzontow i momentami otarles
    > sie o bujanie gosci. Pewno wszysko z amerykanska bedzie ok.
    > Ale gosc dla mnie wiarygodny nie jest.
    > Nie ryzykuje swojej kasy. Ma pomysly w stylu wyprawa w kosmos i poczta
    > pneumatyczna dla ludzi.
    > Albo jest dzieckiem szczescia, albo wariatem albo przekreciarzem. Czwartej opcji
    nie ma.

    Zapominasz że Elon Musk to nie jest postać nieznana. Tesla to nie jest jego
    pierwsza udana firma. O Paypal.com słyszałeś?

    Tak samo mówili o nim gdy ogłaszał swoje plany dotyczące elektrycznych
    samochodów w czasach, gdy nikomu nie śnił się produkt inny od Melexa czy
    wózka do gry w golfa. I potem powstał Tesla Roadster, elektryczna,
    dwudrzwiowa wyścigówka wykręcająca głowy nie tylko przypadkowym
    przechodniom ale i entuzjastom motoryzacji. Potem zaczął sprzedawać model S
    i model X.

    Tak samo mówili o nim gdy zaczął snuć plany o zaangażowaniu w program
    kosmiczny, wizje o ponownym użyciu rakiet gdy normą był jednorazowy lot i
    ogromne marnotrawienie kosztów na budowanie za każdym razem nowych
    silników. Nie skończyło się na gadaniu - założył firmę SpaceX i odniósł
    sukces z rakietami wielokrotnego użycia Falcon lądującymi pionowo na
    platformach morskich. Potem przyszły zamówienia rządowe od NASA i zaciekła
    konkurencja z Boeingiem i innymi gigantami przemysłu kosmicznego...

    Wracając do samochodów następnym etapem jest popularny samochód Model 3 z
    ceną na poziomie BMW seria 3. I jak na razie dotrzymuje obietnicy, ruszył z
    masową produkcją zgodnie z planem...

    Twierdząc, że Musk nie angażuje swoich pieniędzy w swoje zwariowane pomysły
    wykazujesz się tu dużą ignorancją. Przecież zainwestował w te firmy
    WSZYSTKIE swoje pieniądze jakie dostał ze sprzedaży Paypala.

    No i? Twój argument brzmi??