eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikomRe: Tesla: ceremonia przekazania pie rwszej 30-tki s a mochodów pracownikom
  • X-Received: by 10.31.77.2 with SMTP id a2mr43734vkb.5.1502039966198; Sun, 06 Aug 2017
    10:19:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.77.2 with SMTP id a2mr43734vkb.5.1502039966198; Sun, 06 Aug 2017
    10:19:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!w51no81
    2104qtc.0!news-out.google.com!e5ni707qta.0!nntp.google.com!w51no812101qtc.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 6 Aug 2017 10:19:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <59873e0c$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <olvhf8$i0b$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <olvtfe$9t9$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <om0140$m4b$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <om0bhh$nln$1@dont-email.me> <om70si$mtn$2@node2.news.atman.pl>
    <om73q8$4n7$1@dont-email.me> <om762i$sag$1@node1.news.atman.pl>
    <om77ts$h64$1@dont-email.me> <om7bov$sag$2@node1.news.atman.pl>
    <59873e0c$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Tesla: ceremonia przekazania pie rwszej 30-tki s a mochodów pracownikom
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 06 Aug 2017 17:19:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612243
    [ ukryj nagłówki ]

    To do czego dales linka to generator napedzany tlokowym silnikiem. A ze to dizel to
    ma sprawnosc ze 33% i w sumie cala taka mala elektrownia ma sprawnosc dwadziescie
    kilka procent. Po przetransformowaniu i przeslaniu zostanie kilkanascie procent
    energii dostarczonej do elektrowni, czyli mniej niz by spalic paliwo we wspolczesnym
    samochodzie. W przypadku niemoznosci doprowadzenia normalnego pradu z kabla albo jako
    zasilanie awaryjne ma to sens. Przyznasz ze uzycie generatora pradotworczego do
    ladowania akumulatorow w ekologicznym samochodzie elektrycznym to marny pomysl. Jesli
    juz to silnik zasilany paliwem bio. I sa takie male elektrownie. Firma jest w
    Irlandii. Produkuja i oddaja w dzierzawe silownie od 1 do 20 Mw, czyli nieduze.
    Paliwem jest pellet. W umowie jest zapis ze jesli dzierzawca pracuje w zakresie od
    60% mocy nominalnej to za dzierzawe placi firmie o 15% mniej za kilowatogodzine niz
    wynosi lokalna cena pradu. I to sa wszystkie ponoszone przez dzierzawce koszty. Nie
    kupuje pelletu, nie konserwuje. Ma tylko kupic prad.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: