eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikomRe: Tesla: ceremonia przekazania pie rwszej 30-tki s a mochodów pracownikom
  • Data: 2017-08-07 11:20:22
    Temat: Re: Tesla: ceremonia przekazania pie rwszej 30-tki s a mochodów pracownikom
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-07 o 06:51, J.F. pisze:

> [...]
    > centralnego ogrzewania.
    > Niekoniecznie zreszta gazu - paliwem czesto olej, cysterny dowioza.

    > O ile wiem to czesto jest turbina gazowa, jej spalinami ogrzewana
    > turbina parowa, a za turbinami generatory.
    >
    > Silniki tlokowe maja wyzsza sprawnosc (jak dieslowskie sa) niz
    > turbiny, ale na tym sie zalety koncza.
    > A uklad gazowo-parowy ma ponoc jeszcze wyzsza sprawnosc (do 60%)

    > Szybko ... kilka lat.
    >
    > Jak trzeba zaczac od projektow, zezwolen, fundamentow, przylaczy, to
    > nie pomoze nawet dostawa turbin w dwa miesiace.

    ls-royce-ec-rzeszow-objete-3-letnim-serwisem/

    > No no - a co w tym KGHM robi?
    > Znalezli sobie nowa dzialke ?
    >
    > J.

    Nie - potrzebowali elektrociepłowni zasilającej własne urządzenia. A
    przy okazji mają ogrzewanie. Więc Pszemol też sobie takie wstawić w
    mniejszej skali - w nocy będzie smrodził i zasilał swoją Teslę (w razie
    problemów z ogólnodostępnym prądem)... :-)

    T.