-
Data: 2017-06-29 23:48:00
Temat: Re: Tesla cd...
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 29.06.2017 o 21:11, Sebastian Biały pisze:
> On 6/28/2017 9:05 PM, Shrek wrote:
>> To jak dopracują, to będzie dopracowana, na razie nie jest,
>
> A co jest niedopracowane poza bateriami?
Baterie. I wystarczy.
> Ponadto samo sie nie dopracuje. Właśnie dlatego nazywamy to innowacją.
> Można oczywiście dalej jeździć drewanianą Syrenką czekając na to az
> dopracują silniki spalinowe. Obawiam się że jednak nie rozumiesz na czym
> polega innowacyjnośc i szacowanie ryzyka w nowych technologiach. Jesli
> ktoś się spóźni o 2 lata to za chwile wyleci z rynku. Podejmuje się więc
> ryzyko wejścia w nową technologię.
Ok. Więc niech ryzykują. Nie mam nic przeciwko. Tylko niech mi nie
wciskają, że mają dopracowany produkt. Nie mają.
> Czyli szafa gra. Korpo produkują passeratti z pojemnościami silników w
> hektolitrach żeby tylko zadowolić hipsterów. Rynek zawsze będzie dla
> ludzi, ponieważ ludzie domagaja się elektrycznych samochodów to bedą.
> Ludzie mają głeboko wsadzone w d... urojenia na temat niedopracowania
> technologii. Jeździ, kopa ma, szpan jest, biorę.
No właśnie na tym polega problem, że rynek nie kupuje. Ile tesli
kupiłeś? Ile masz samochodów? Ile spalinek i le elektryków?
> Za chwile dojdzie "i
> tańsze".
Jak dojdzie i bez sztucznych dotacji/utrudnień dla spalinek to fajnie -
jestem za.
>> Ile tych wózków wyprodukowali i ile to rocznej produkcji ogółu pojazdów?
>
> Jak bym czytał pierdolety z XIX wieku kiedy pytali ile tych smrodów
> wyprodukowali a ile furmanek i dlaczego benzyna jest gorsza od owsa.
I ile tesli kupiłeś? Może jakieś akcje?
>> Skoro elektryk jest wręcz doskonały na auto miejskie, to dlaczego nikt
>> go nie kupuje jako auto miejskie?
>
> Bo są ciagle drogie. Łatwiej wyprodukować smierdzącego spalinikaka niż
> komplet baterii. Na razie.
I na razie tesla jako auto miejskie się nie sprawdza. Sorry tak działa
rynek. NIe możesz oferować na dłuższą metę gorszego produktu z wadami,
które go dyskwalifikują w starciu z konkurencją.
> Ponadto jak każda nowośc w pierszej
> kolejności szlak przecierają bogaci frajerzy. Masy zaraz za nimi. Poczekaj.
Właśnie czekam. Wydaje się racjonalną decyzją. Nie mówię, że nie kupię
elektryka, jak już będzie dobry. Na razie nie jest.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.17 23:50 Shrek
- 30.06.17 00:28 Zenek Kapelinder
- 30.06.17 02:08 Pszemol
- 30.06.17 07:15 Iguan_007
- 30.06.17 17:51 j...@i...pl
- 30.06.17 20:53 Smok Eustachy
- 30.06.17 21:04 Shrek
- 30.06.17 23:15 Sebastian Biały
- 01.07.17 07:50 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
Najnowsze wątki
- 2025-03-06 Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- 2025-03-06 koniec zdupy wymysłów
- 2025-03-06 Cewka elektrozaworu
- 2025-03-05 zapytanie o chip r5f21275nfp
- 2025-03-07 Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- 2025-03-06 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-06 stopcham - odznaka policyjna
- 2025-03-06 Re: Czy to była Polska Dywizja Waffen SS? [SS Galicja]
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security