    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla cd...
    Date: Thu, 29 Jun 2017 23:48:00 +0200
    <oilkmo$ecn$1@node1.news.atman.pl> <oiln7a$o3n$1@node2.news.atman.pl>
    <oim78p$g4$1@node1.news.atman.pl> <oimc0f$ccm$1@node2.news.atman.pl>
    <oimdom$db7$1@node2.news.atman.pl> <oimf9j$ffq$1@node2.news.atman.pl>
    <oimj3t$db7$2@node2.news.atman.pl> <oinv56$sbu$1@node2.news.atman.pl>
    <oio09c$dl7$7@node1.news.atman.pl> <oio8h1$vmf$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <oircfa$u9s$1@node1.news.atman.pl> <oirf8q$5kf$2@node2.news.atman.pl>
    <oirg2d$u9s$4@node1.news.atman.pl> <oirhug$8g5$1@node2.news.atman.pl>
    <oism5f$7hs$1@node1.news.atman.pl> <oiufq0$142$1@node1.news.atman.pl>
    <oiva05$n4f$2@node2.news.atman.pl> <oj0r8b$aqs$1@node1.news.atman.pl>
    <oj0um6$du4$1@node1.news.atman.pl> <oj3jd4$fk$1@node1.news.atman.pl>

    > A co jest niedopracowane poza bateriami?
    Baterie. I wystarczy.

    > Ponadto samo sie nie dopracuje. Właśnie dlatego nazywamy to innowacją.
    > Można oczywiście dalej jeździć drewanianą Syrenką czekając na to az
    > dopracują silniki spalinowe. Obawiam się że jednak nie rozumiesz na czym
    > polega innowacyjnośc i szacowanie ryzyka w nowych technologiach. Jesli
    > ktoś się spóźni o 2 lata to za chwile wyleci z rynku. Podejmuje się więc
    > ryzyko wejścia w nową technologię.

    Ok. Więc niech ryzykują. Nie mam nic przeciwko. Tylko niech mi nie
    wciskają, że mają dopracowany produkt. Nie mają.

    > Czyli szafa gra. Korpo produkują passeratti z pojemnościami silników w
    > hektolitrach żeby tylko zadowolić hipsterów. Rynek zawsze będzie dla
    > ludzi, ponieważ ludzie domagaja się elektrycznych samochodów to bedą.
    > Ludzie mają głeboko wsadzone w d... urojenia na temat niedopracowania
    > technologii. Jeździ, kopa ma, szpan jest, biorę.

    No właśnie na tym polega problem, że rynek nie kupuje. Ile tesli
    kupiłeś? Ile masz samochodów? Ile spalinek i le elektryków?

    > Za chwile dojdzie "i
    > tańsze".

    Jak dojdzie i bez sztucznych dotacji/utrudnień dla spalinek to fajnie -
    jestem za.

    > Jak bym czytał pierdolety z XIX wieku kiedy pytali ile tych smrodów
    > wyprodukowali a ile furmanek i dlaczego benzyna jest gorsza od owsa.

    I ile tesli kupiłeś? Może jakieś akcje?

    > Bo są ciagle drogie. Łatwiej wyprodukować smierdzącego spalinikaka niż
    > komplet baterii. Na razie.

    I na razie tesla jako auto miejskie się nie sprawdza. Sorry tak działa
    rynek. NIe możesz oferować na dłuższą metę gorszego produktu z wadami,
    które go dyskwalifikują w starciu z konkurencją.

    > Ponadto jak każda nowośc w pierszej
    > kolejności szlak przecierają bogaci frajerzy. Masy zaraz za nimi. Poczekaj.

    Właśnie czekam. Wydaje się racjonalną decyzją. Nie mówię, że nie kupię
    elektryka, jak już będzie dobry. Na razie nie jest.
    Shrek