  • Data: 2018-06-24 23:10:17
    Temat: Re: Tesla c.d
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    news:4ba6221c-d2fa-47a3-b22f-deb29fcbee92@googlegrou
    ps.com...

    > Jakis czas temu napisales to samo o Polsce i musialem Ci pokazac taryfe
    > zebys zrozumial, ze tak nie jest. Teraz piszesz to samo o US.
    >
    > Wiec "sprawdzam" - pokaz mi konkretna taryfe w US gdzie:
    > a) _elektrownia_ odkupuje prad. Nie podpisujesz umowy bezposrednio z
    > elektrowania tylko z dostawca (ktory moze, ale nie musi miec elektrownie).
    > Ktorej elektrowni przypisza ten prad ktory kupiles od dostawcy?

    No wiadomo że chodzi o elektrownię w sensie: dostawca elektryczności.
    Dopiero od bardzo niedawna w mojej okolicy możesz sobie wybrać
    dostawcę bo wcześciej kupowałeś prąd od tego czyje były kable...

    > b) odkupuje ten prad po cenie detalicznej

    Cały myk właśnie na tym polegał że aby zachęcić do instalacji paneli
    obiecywali właśnie odkup energii po cenach detalicznych...
    Ludzie instalowali, planowali 30-letnią amortyzację, a po 2-5 latach
    zmienili prawo pod naciskiem tych, co paneli nie mieli i dokładali
    się chcąc-nie chcąc do interesu tych z panelami i dostawca przestał
    być zobowiązany do płacenia po detalu i biznes przestał się kręcić.