  • 41. Data: 2013-11-07 14:44:55
    Temat: Re: Tesla-S - haczyk w samochodach elektrycznych ;)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 07 Nov 2013 14:33:58 +0100 osobnik zwany z napisał:

    > Nadałbyś się na pomocnika Wincentego. Tam też trzeba umieć rzucać
    > bezmyślnie kłodami.
    > Jak się państwo nie będzie wpie... to i miejsce na akumulatory się
    > znajdzie.

    o ROTFLU popołudniowy. To powiedz mi gdzie się znajdzie i ile będzie to
    kosztować?

    Jak juz chcesz tak korwinistycznie podchodzić do życia to benzyna wtedy
    bedzie tak tania, że nikt nawet na akumulatory nie spojrzy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2013-11-07 14:55:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.11.2013 14:33, z pisze:

    > Nadałbyś się na pomocnika Wincentego. Tam też trzeba umieć rzucać
    > bezmyślnie kłodami.
    > Jak się państwo nie będzie wpie... to i miejsce na akumulatory się
    > znajdzie.

    Ty się dobrze czujesz?

    Pytania były dość konkretne - zacznij pisać merytorycznie albo się
    uczciwie przyznaj, że masz tylko marzenie i żadnej koncepcji.

  • 43. Data: 2013-11-07 16:18:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-07 12:23, masti pisze:

    > stancja tankuje dziennie kilkanaście tysięcy pojazdów.

    Powiedzmy 15 tysięcy. Jeden klient średnio co 5-6 sekund przez okrągłą dobę. A w
    szczycie, co 2 sekundy.

  • 44. Data: 2013-11-07 16:37:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-07 07:05, uzytkownik pisze:

    > Bo jeszcze usłyszą euroosłowie. Dopiero co rozprawili się z żarówkami. Teraz się
    biorą za odkurzacze,

    ale akurat z odkurzaczami, to mają racjonalne powody. Moc w nich stała się parametrem
    równie marketingowym,
    jak megapiksele w aparatach (nawet w komórkach!), nadmuchiwanym kosztem jakości
    ogólnej.
    Te docelowo proponowane 900W całkowicie wystarczy, pod warunkiem że da się
    sprawniejsze silniki, turbinki,
    lepiej uszczelni konstrukcję, zmniejszy opory przepływu... Niech się na to teraz
    trochę pościgają ;)

  • 45. Data: 2013-11-07 17:20:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Kupuj: http://www.4e.romet.pl/

  • 46. Data: 2013-11-07 17:24:57
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 07 Nov 2013 07:19:51 +0100, z <...@...pl> wrote:

    > Może chociaż hybrydy oszczędzą ale takie:

    Prawdę mówiąc napęd Ampery, w porównaniu do HSD Toyoty, wygląda
    trochę jak proca przy kuszy...

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 47. Data: 2013-11-07 18:03:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

    > W Turcji gdzie paliwko jest ze dwa razy droższe niż u nas, spory procent
    > skuterów czy motorynek jest na baterię. W Holandii spory procent rowerów
    > jest na prąd :) Tędy, panowie, wkrada się napęd elektryczny.

    To pewnie wkrada się też przez silniczek w wibratorze w komórce :-)

  • 48. Data: 2013-11-07 18:11:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    >..
    > Sądzę więc, że dobrym rozwiązaniem będzie niedrogi elektryk do trzymania
    > pod domem na dojazdy do pracy/sklepu, tanio ładowany pod tym domem, na
    > parkingu pod biurowcem czy sklepem (potrzebna zunifikowana infrastruktura
    > i system rozliczania) o parametrach takich, jak ktoś tu już przytoczył:
    > 2-osobowy + zawartość koszyka z marketu, 50km/h, 100km z jednego
    > ładowania. Wtedy mógłby być lekki i tani.

    Smart Fortwo Electric Drive :-)

  • 49. Data: 2013-11-07 18:13:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-07 17:24, Robert Rędziak pisze:
    > Prawdę mówiąc napęd Ampery, w porównaniu do HSD Toyoty, wygląda
    > trochę jak proca przy kuszy...

    Chodzi Ci o moc, technologię, cenę, czy koszty eksploatacji?
    Czy może o wszystko razem?

  • 50. Data: 2013-11-07 18:13:26
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > ale akurat z odkurzaczami, to mają racjonalne powody. Moc w nich stała
    > się parametrem równie marketingowym,

    Ciekawe, co następne czeka w kolejce: może żelazka? czajniki
    elektryczne i bojlery? Po wprowadzeniu inteligentnych liczników
    energii będzie można szybciutko wyłapać i pouczyć tych, co notorycznie
    zagotowują aż litr wody na każdą herbatę, a z analizy ich ruchu
    internetowego i połączeń telefonicznych wynika, że mieszkają sami...

    T.