-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsread
er4.netcologne.de!news.netcologne.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Subject: Re: Tesla S EC
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <h61n50uhnqlo$.dlg@myjk.org>
Date: Thu, 6 Dec 2012 23:55:57 +0100
Message-ID: <f...@4...net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.4.20
X-Trace: 1354834556 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.23.4.20:5050
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475119
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 6 Dec 2012 08:11:18 +0100, Myjk napisał(a):
> Tak sobie oglądam "test" Tesli S -> http://youtu.be/INaV40Hy66Q i co nie
> często sięzdarza, żałuję, że nie mieszkam w US w jakimś ciepłym stanie, bo
> już bym to auto zamawiał. Głównie dlatego, że nienawidzę hałasu z silnika
> (wiem, dziwny jestem). :P Ale te 400 km za 30 zł (w taryfie nocnej
> oczywiście) ;) i 5.6s do setki robi fajne wrażenie.
Kiedyś już liczyłem (pewnie nawet tu wkleiłem co policzyłem, ale nie mogę
teraz znaleźć) i to się kompletnie nie kalkuluje.
Wyszło że zdecydowanie lepiej kupić sobie spalinowy samochód co to też
będzie w 5.6s przyspieszał, bez upierdliwego ładowania. A po zakupie
zostanie Ci tyle pieniędzy, że te oszczędności z tańszego kilometra w życiu
się nie zwrócą.
Póki to jest to nadal ciekawostka dla tych co gotowi są sporo zapłacić za
fakt bycia "eko".
> Niestety w naszych warunkach klimatycznych raczej nie ma szans, aczkolwiek
> mnie by spokojnie wystarczył zasięg 200km per dzień. Pytanie tylko jak
> siarczyste mrozy (które u nas przecież jednak czasem się zdarzają),
> wpłynęłyby na żywotność baterii.
No tu jest Li-Ion, więc raz że spadek pojemności baterii, a dwa że
eksploatacja takich baterii (głównie chyba chodzi o ładowanie) w mroźnych
warunkach po prostu niszczy tego typu ogniwa.
Danych dotyczących eksploatacji w zimniejszych rejonach nigdzie nie ma
(producent nie podaje), w zimych krajach raczej tego nie sprzedają -
wygląda więc na to że musi być fatalnie...
> Z drugiej strony możnaby chyba spróbować zamontować webasto... :D
Najlepiej piec kaflowy :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=