-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsread
er4.netcologne.de!news.netcologne.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Subject: Re: Tesla S EC
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <h61n50uhnqlo$.dlg@myjk.org>
Date: Thu, 6 Dec 2012 23:55:57 +0100
Message-ID: <f...@4...net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.4.20
X-Trace: 1354834556 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.23.4.20:5050
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475119
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 6 Dec 2012 08:11:18 +0100, Myjk napisał(a):
> Tak sobie oglądam "test" Tesli S -> http://youtu.be/INaV40Hy66Q i co nie
> często sięzdarza, żałuję, że nie mieszkam w US w jakimś ciepłym stanie, bo
> już bym to auto zamawiał. Głównie dlatego, że nienawidzę hałasu z silnika
> (wiem, dziwny jestem). :P Ale te 400 km za 30 zł (w taryfie nocnej
> oczywiście) ;) i 5.6s do setki robi fajne wrażenie.
Kiedyś już liczyłem (pewnie nawet tu wkleiłem co policzyłem, ale nie mogę
teraz znaleźć) i to się kompletnie nie kalkuluje.
Wyszło że zdecydowanie lepiej kupić sobie spalinowy samochód co to też
będzie w 5.6s przyspieszał, bez upierdliwego ładowania. A po zakupie
zostanie Ci tyle pieniędzy, że te oszczędności z tańszego kilometra w życiu
się nie zwrócą.
Póki to jest to nadal ciekawostka dla tych co gotowi są sporo zapłacić za
fakt bycia "eko".
> Niestety w naszych warunkach klimatycznych raczej nie ma szans, aczkolwiek
> mnie by spokojnie wystarczył zasięg 200km per dzień. Pytanie tylko jak
> siarczyste mrozy (które u nas przecież jednak czasem się zdarzają),
> wpłynęłyby na żywotność baterii.
No tu jest Li-Ion, więc raz że spadek pojemności baterii, a dwa że
eksploatacja takich baterii (głównie chyba chodzi o ładowanie) w mroźnych
warunkach po prostu niszczy tego typu ogniwa.
Danych dotyczących eksploatacji w zimniejszych rejonach nigdzie nie ma
(producent nie podaje), w zimych krajach raczej tego nie sprzedają -
wygląda więc na to że musi być fatalnie...
> Z drugiej strony możnaby chyba spróbować zamontować webasto... :D
Najlepiej piec kaflowy :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=