    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
    Date: Thu, 5 Oct 2017 13:16:37 -0000 (UTC)

    > --A ta przedpłata jaką dokonałes jest zwrotna w trazie rezygnacji firmy z
    produkcji?

    Jest zwrotna, pod warunkiem, że Tesla zachowa płynność finansową w momencie
    gdy będziesz chciał zwrotu :-))

    > no bez jaj przeciez jeszcze przyjmuja zamowienia :-)
    >
    > aktualny czas oczekiwania w Niemczech to: 12-18 miesiecy przy rezerwacji dzis

    Dlaczego mieliby wstrzymać zamówienia?
    Nie rozumiem...
    Myślę że fabrykę wnet ogarną i orodukcja ruszy i zaczną się rozpędzać i
    produkować coraz więcej autek miesięcznie.

    Pytanie kiedy zaczną opuszczać fabrykę te dobrze wypieczone, bo te co na
    razie wychodzą to są egzemplarze testowe, przeznaczone dla pracowników.