-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.f
r7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <on78nm$96m$1@dont-email.me> <59972a85$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<on7a0u$djk$1@dont-email.me> <59973753$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<on7qef$37u$1@dont-email.me> <5997e7fc$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
<on93n8$32n$1@dont-email.me>
<59982216$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<599ed9ba$0$645$65785112@news.neostrada.pl> <onmtq9$39f$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <onmtq9$39f$1@dont-email.me>
Subject: Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
Date: Fri, 25 Aug 2017 11:33:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <599fef03$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.246.113
X-Trace: 1503653635 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.7.246.113:61740
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2019
X-Received-Body-CRC: 1802652461
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613453
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:onmtq9$39f$...@d...me...
J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Biorąc pod uwagę, że chodzi o rotor to sprawa zrobienia tego
>>> "bezszczotkowo" robi się nietrywialna :-))
>>
>> To samo pomyślałem, aby połączyć dwa silniki. Ale dosłownie. Na
>> jednym wale wirnik z indukcyjnego i magnesy z DC i dwa stojany.
>
> Pszemol dawal fotki, wygladalo to jak dwa silniki na jednym wale :-)
>Na tych zdjęciach był jeden silnik i obok niego falownik nim
>sterujący, w
>podobnej obudowie do silnika.
W okraglej obudowie ?
Dziwne to troche, sam wiesz, ze plytki lubia byc prostokatne, a
radiatory zebrowane.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.17 13:24 Robert Wańkowski
- 31.08.17 22:40 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)