  • 71. Data: 2019-05-28 15:43:56
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 28 May 2019 15:35:31 +0200, RadoslawF wrote:
    > Wytłumacz to fanbojom marki którzy publicznie twierdzą że tesle warto
    > kupić dla systemu autonomicznej jazdy.

    Tesla nie jedyna - konkurencja nie śpi.

    https://youtu.be/_2at7TE3Ps4

    Mateusz

  • 72. Data: 2019-05-28 18:58:21
    Od: p...@g...com

    No bez jaj co tam widać ? Asystent pasa ?
    Przejazd przez bramkę z prędkością 30 km/h ? Opóźnienie niemieckich koncernów w
    stosunku do Tesli to 3-7 lat a reszty jeszcze większe.

    https://www.lifewire.com/the-best-driverless-car-man
    ufacturers-4589091

  • 73. Data: 2019-05-28 20:04:47
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 28 May 2019 09:58:21 -0700, przemek.jedrzejczak wrote:
    > No bez jaj co tam widać ? Asystent pasa ?
    > Przejazd przez bramkę z prędkością 30 km/h ?

    Przede wszystkim widać samochód jadący samodzielnie, nie domagający się
    aby człowiek miał oczy wlepione w asfalt i ręce na kierownicy. Jeśli
    chodzi o bramki - to tak, właśnie to miał ukazać ten klip. Tutaj nieco
    szerzej: https://youtu.be/v25ZTuFfNgM

    Jak widać technologia istnieje nie tylko u Tesli.

    Co do opóźnienia o którym wspominasz, to ja nie mam do niego przekonania.
    Fakt, Tesla jako jedyna na razie oferuje autonomiczność dla każdego. Ale
    czy to znaczy, że inni są spóźnieni? Tesla robi to, bo nie ma wyboru.
    Inni jak widać także mają jeżdżącą autonomiczność, tyle że mogą sobie
    pozwolić na to, by nie wypuszczać jej przedwcześnie z labu R&D.

    Mateusz

  • 74. Data: 2019-05-29 09:54:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Tesla nie jedyna - konkurencja nie śpi.
    >
    > https://youtu.be/_2at7TE3Ps4
    >
    > Mateusz

    Ten kierowca to chyba kaskader po dużej dawce persenu i melisy... :-)
    T.

  • 75. Data: 2019-05-29 09:56:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 01:24, Pszemol pisze:

    > Auto kieruje, zmienia pasy, przyspiesza zwalnia automatycznie.

    To po ch... jechać takim autem? Jak to przyjemność z jazdy ? :-)
    Lepiej pojechać pociągiem albo wziąć taryfę...
    T.

  • 76. Data: 2019-05-29 10:00:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 21:38, kk pisze:

    > V2X
    Tu macie w 100% samochody autonomiczne gwarantujące niemal bezwarunkowe
    bezpieczeństwo. Jadą oddalone jeden od drugiego o 30 cm i nie grozi im
    stłuczka, a kierowcy - śmierć. Poruszają się ponad 100 km/godz.

    https://st2.depositphotos.com/2927537/10609/i/950/de
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg

    T.

  • 77. Data: 2019-05-29 10:09:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-20 o 12:46, Marek pisze:
    > https://youtu.be/ztz3bTq8Zqc
    >
    > Autor testu używa jakiś lakonicznych stwierdzeń dot. braku dostępności
    > autonomii "z pewnych przyczyn", czyli jakich?? To w końcu autonomia
    > działa w tym modelu w pl czy nie? No bo to imho jedyna zaleta i powód by
    > kupić to auto. Ale skoro autonomia u nas niedostępna  to nabycie mija
    > się z celem.

    Tak a propo tesli to Musk całkiem dobrze zarabia jak na firmę która ledwo
    wiąże koniec z końcem.
    https://businessinsider.com.pl/rozwoj-osobisty/karie
    ra/elon-musk-ile-zarabia-w-tesli-zarobki-muska-w-201
    8-roku/bhtzssg

  • 78. Data: 2019-05-29 10:19:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-29 o 09:54, T. pisze:

    > Ten  kierowca to chyba kaskader po dużej dawce persenu i melisy... :-)

    A kierownica przy dojeździe do bramek wręcz przeciwnie. :-)

    Robert

  • 79. Data: 2019-05-29 10:23:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-29 o 09:56, T. pisze:

    > To po ch... jechać takim autem? Jak to przyjemność z jazdy ? :-)
    > Lepiej pojechać pociągiem albo wziąć taryfę...

    Z czas jakiś może się okazać, że autonomia będzie o niebo lepsza od
    kierowcy. Zakaż prowadzić na drogach publicznych ludziom.

    Robert

  • 80. Data: 2019-05-29 10:28:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 29 May 2019 10:09:53 +0200, Janusz wrote:
> [...]
    > https://businessinsider.com.pl/rozwoj-osobisty/karie
    ra/elon-musk-ile-
    zarabia-w-tesli-zarobki-muska-w-2018-roku/bhtzssg

    $56 tyś dolarów to żadne zarobki... A reszta jest w postaci opcji na
    akcje, których wartość - jeśli firma upadnie - będzie wynosić 0.

    Mateusz