-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<5ce286a8$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <qccirf$jfd$1@dont-email.me>
<qcdji5$mns$1@news.icm.edu.pl>
<5cea618f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<qcdqni$2d3$1@node2.news.atman.pl>
<5cea863d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<qceb6f$hgo$1@node2.news.atman.pl>
<5ceabf6f$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<qcelo2$r6j$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<qchebj$sb5$1@news.icm.edu.pl>
<5cee3c2f$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qcn0ur$r55$3@news.icm.edu.pl>
<5cf00f20$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<qcpnta$a81$1@news.icm.edu.pl>
<5cf10720$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<qd3ucv$3r8$1@news.icm.edu.pl>
<5cf6bb3a$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<qd6o1q$iu3$1@news.icm.edu.pl>
<5cf77c6a$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5cf7f602$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<qd9fme$ovp$1@news.icm.edu.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Thu, 6 Jun 2019 09:56:51 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qd9fme$ovp$1@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <5cf8c743$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.90.157
X-Trace: 1559807811 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17361 79.191.90.157:50195
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2657980
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-06-06 o 00:28, kk pisze:
> On 2019-06-05 19:04, T. wrote:
>> W dniu 2019-06-05 o 15:58, WS pisze:
>>> On Wednesday, June 5, 2019 at 10:25:16 AM UTC+2, T. wrote:
>>>
>>>> Włożenia przewodu w asfalt to jest impreza z kosztem na poziomie
>>>> wymalowania linii, do tego wystarczy co ileś km jakiś nadajnik lub
>>>> wzmacniacz.
>>>
>>> + koszt "niezbednych" certyfikatow ;)
>>>
>>> a tak powaznie to jakies sensowne zabezpieczenia, zeby np. nie dalo
>>> sie na wiadukcie podpiac kawalka drutu i spuscic na dol ;), bo przy
>>> takim systemie to bedzie masakra...
>>>
>>>
>>>
>> Nie da się wszystkiego zabezpieczyć i nie robi się zabezpieczeń na
>> wszystko. Już dziś można kawałkiem drutu sparaliżować ruch na kolei,
>> ale jakoś nie zabezpiecza się przed takimi wydarzeniami.
>> Auta też można zhakować i raczej tu będą zabezpieczenia, a nie w
>> infrastrukturze.
>> Tu masz przykład, jak można włączyć się do systemu Jeepa:
>>
>> https://glowny-mechanik.pl/2015/07/24/ataki-na-samoc
hody-przez-internet-czyli-jak-mozna-zablokowac-hamul
ce-jeepowi/
>>
>
> Samolot też przejęli, ale to nie znaczy, że się nie zabezpiecza
Linii kolejowych nie ma jak zabezpieczyć - no chyba żeby ogrodzić
szczelnie tory. Byle świr z kawałkiem drutu może nieźle nabroić...
Natomiast po wprowadzeniu mocowań sprężystych i szyn spawanych nieco
trudniej jest tor rozkręcić. Póki co słyszałem o kładzeniu na torach
różnych przedmiotów, np. betonowych podkładów. Ale już akcji jak za
okupacji (rozkręcanie szyn) to już nie ma jak zrobić - choć dziś to może
poradziłoby się akumulatorową kantówką :-)
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.19 22:26 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=