-
Data: 2019-06-07 22:26:00
Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2019-06-06 09:56, T. wrote:
> W dniu 2019-06-06 o 00:28, kk pisze:
>> On 2019-06-05 19:04, T. wrote:
>>> W dniu 2019-06-05 o 15:58, WS pisze:
>>>> On Wednesday, June 5, 2019 at 10:25:16 AM UTC+2, T. wrote:
>>>>
>>>>> Włożenia przewodu w asfalt to jest impreza z kosztem na poziomie
>>>>> wymalowania linii, do tego wystarczy co ileś km jakiś nadajnik lub
>>>>> wzmacniacz.
>>>>
>>>> + koszt "niezbednych" certyfikatow ;)
>>>>
>>>> a tak powaznie to jakies sensowne zabezpieczenia, zeby np. nie dalo
>>>> sie na wiadukcie podpiac kawalka drutu i spuscic na dol ;), bo przy
>>>> takim systemie to bedzie masakra...
>>>>
>>>>
>>>>
>>> Nie da się wszystkiego zabezpieczyć i nie robi się zabezpieczeń na
>>> wszystko. Już dziś można kawałkiem drutu sparaliżować ruch na kolei,
>>> ale jakoś nie zabezpiecza się przed takimi wydarzeniami.
>>> Auta też można zhakować i raczej tu będą zabezpieczenia, a nie w
>>> infrastrukturze.
>>> Tu masz przykład, jak można włączyć się do systemu Jeepa:
>>>
>>> https://glowny-mechanik.pl/2015/07/24/ataki-na-samoc
hody-przez-internet-czyli-jak-mozna-zablokowac-hamul
ce-jeepowi/
>>>
>>
>> Samolot też przejęli, ale to nie znaczy, że się nie zabezpiecza
> Linii kolejowych nie ma jak zabezpieczyć - no chyba żeby ogrodzić
> szczelnie tory. Byle świr z kawałkiem drutu może nieźle nabroić...
I co tym drutem zrobi?
> Natomiast po wprowadzeniu mocowań sprężystych i szyn spawanych nieco
> trudniej jest tor rozkręcić. Póki co słyszałem o kładzeniu na torach
> różnych przedmiotów, np. betonowych podkładów. Ale już akcji jak za
> okupacji (rozkręcanie szyn) to już nie ma jak zrobić - choć dziś to może
> poradziłoby się akumulatorową kantówką :-)
Nie znam się na torach, ale podejrzewam, że na nowych liniach jakoś się
je zabezpiecza.
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)