eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla 3 - autonomia w PolsceRe: Tesla 3 - autonomia w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
    logne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <5ce286a8$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <qbu431$ovj$1@dont-email.me> <qcgvp8$q5e$1@dont-email.me>
    <qchlnn$iu0$2@node2.news.atman.pl>
    <5cecd29c$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcis7t$l5l$2@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Tue, 28 May 2019 11:23:14 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qcis7t$l5l$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5cecfdf7$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77.255.139.45
    X-Trace: 1559035383 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17361 77.255.139.45:49929
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3115
    X-Received-Body-CRC: 2883061634
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2657510
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-05-28 o 10:41, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2019-05-28 o 08:18, Robert Wańkowski pisze:
    >
    >>>>> poczekajmy na instrukcję obsługi wersji z autopilotem (skoro pełny
    >>>>> autopilot który może służyć do wypożyczania auta jako taksówkę, to
    >>>>> kierowca jako sprawca powinien być z tego wykluczony -czyli
    >>>>> konieczność nadzoru kierowcy powinna zniknąć z instrukcji)
    >>>>> A to już by był odważny krok ze strony Tesli (szczególnie w USA
    >>>>> gdzie prawnicy już zacierają ręce). Chociaż z drugiej strony
    >>>>> ubezpieczyciel zapyta: autopilot jest? to stawka 10x w górę i
    >>>>> wszystko ok :)
    >>>>
    >>>> Ubezpieczyciel akuratnie będzie promował rozwiązanie STATYSTYCZNIE
    >>>> lepsze. Zauważ, że żywi kierowcy też zabijają innych na drodze...
    >>>> Dlaczego mielibyśmy stosować wyższe standardy dla komputera niż
    >>>> dla ludzkiego kierowcy? Jeśli godzimy się na to, aby dać do reki BMW
    >>>> jakiemuś 18-latkowi z dziewczyną na siedzeniu pasażera to sądzę że
    >>>> sprawny autopilot będzie dużo bezpieczniejszy od takiego młodzieńca.
    >>>
    >>> Ty sądzisz tak a ubezpieczyciel może jednak sądzić inaczej.
    >>> Autopilot zabił człowieka w dziesięć sekund po włączeniu.
    >>> Tak szybko nie zabijają nawet osiemnastolatki w BMW.
    >>
    >> Dlaczego te 10s ma dla ciebie taką wagę? Równie źle jak jak po 10h.
    >
    > Udowodniło że ten system jest zły i nie można mówić o przypadkowym
    > błędzie który może się trafić raz na ileś godzin czy ileś
    > kilometrów.

    Właśnie tak trzeba to rozumieć. Przypadek sprawił, że sytuacja z która
    system sobie nie poradził wystąpiła w 10 s od załączenia. Tak samo nie
    zadziałałby gdyby ta sytuacja zdarzyła się w 10 h jazdy z systemem.

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: