    Subject: Re: Tesla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
    Date: Sat, 2 Apr 2016 09:59:35 +0200

    W dniu 2016-03-31 o 20:59, a...@g...com pisze:

    > Mam lekko odmienne zdanie :)
    > Dla mnie auto to nie tylko 4 s. do setki ... Musi jeszcze wydawać spod maski
    przyjemne dźwięki :)

    Ale większość jednak ma to w dupie, woli ciszę, wygodę, bezawaryjność,
    taniość eksploatacji i wystarczy im już nawet 10s do setki.
    Samochód elektryczny spełnia wszystkie te warunki, bezawaryjny napęd,
    brak skrzyni biegów, sprzęgła, bezszczotkowy silnik w którym co najwyżej
    łożyska mogą się skończyć, właściwie taki samochód z dobrych jakościowo
    komponentów nie ma prawa się zepsuć, bo nie ma się co w nim zepsuć (no
    może poza zawieszeniem na polskich drogach). Kwestią czasu jest tylko
    udoskonalenie jego zasilania, czy to będą jakieś ogniwa wodorowe, czy
    jakieś nowe super akumulatory ładujące się jak mega kondensator, czy
    mikro reaktorek jądrowy w bagażniku :)
    Szejkowie już o tym wiedzą i kombinują w co zainwestować swoje
    petrodolary by mieć w przyszłości z czego żyć.