  • Data: 2016-03-31 20:59:11
    Temat: Re: Tesla
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Z cała pewnością mamy szczęście żyć w ciekawych czasach jeśli chodzi o
    > motoryzację.

    Mam lekko odmienne zdanie :)

    Kupowałem ostatnio nowe auto (volvo), pierwsza wizyta w salonie utwierdziła mnie w
    przekonaniu, ze nastają ciężkie czasy. XC90 to tylko i wyłącznie 4-ro cylindrowe
    silniki. Może i mocne, ale jak to fatalnie brzmi ... Dobrze, ze jeszcze dało się
    kupić coś z dieslem R5...

    Dla człowieka, który cale życie w większości (pomijam kilka błędów) jeździł autami z
    mocnymi i (nawet jeśli diesel) pięknie mruczącymi jednostkami czasy aut elektrycznych
    niekoniecznie napawają optymizmem.

    Dla mnie auto to nie tylko 4 s. do setki ... Musi jeszcze wydawać spod maski
    przyjemne dźwięki :)