  • 11. Data: 2010-01-04 11:33:55
    Temat: Re: Termotransfer i "cynowanie" po radziecku
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Monday, January 4, 2010, 9:14:39 AM, you wrote:

> [...]
    t-videourok-nomer-dva.html
    > Stosuję taki papier od pewnego czasu. Najlepiej jak będzie to papier
    > podkładowy z dużej naklejki A4. Przy małych etykietkach nacięcia są na
    > tyle głębokie, że po odbiciu tonera na płytkę wyraźnie na ścieżkach
    > widać linie nacięć i w tym miejscu lubi podtrawiać. Fajne jest to, że po
    > przejściu przez laminator nie muszę nawet papieru odrywać, sam odpada.
    > Druga sprawa, to laminator musi mieć bardzo wolny posuw inaczej płytka
    > jest wyraźnie niedogrzana i mimo, że cały toner przechodzi na laminat,
    > to jest on dość delikatny.

    A wstępne podgrzanie poprzez przepuszczenie przed transferem? Albo
    dwukrotne przepuszczenie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2010-01-04 11:37:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Monday, January 4, 2010, 10:13:28 AM, you wrote:

    [...]

    > Przy okazji w komentarzach znalazłem dodatek do FF ściągający filmy You
    > Tube na dysk,
    > https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2584

    Ale to do starego FF...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-01-04 11:49:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Monday, January 4, 2010, 10:13:28 AM, you wrote:

    > Przy okazji w komentarzach znalazłem dodatek do FF ściągający filmy You
    > Tube na dysk,
    > https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2584

    Ten był do starego a do nowego jest ten:

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/13990

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2010-01-04 11:51:32
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > A wstępne podgrzanie poprzez przepuszczenie przed transferem? Albo
    > dwukrotne przepuszczenie?

    Wydaje mi się (ale jeszcze tego nie próbowałem), że można by faktycznie
    przymocować wydruk taśmą papierową i najpierw podgrzać tradycyjnie
    żelazkiem bez dociskania do temperatury trochę niższej od topnienia
    toneru i potem w laminator. Jeśli chodzi o wielokrotne przepuszczanie to
    obawiam się, że toner może zacząć się lepić do papieru (ale nie
    próbowałem). Po jednym przebiegu papier wychodzi zupełnie czysty. Całość
    tonera zostaje na miedzi.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 15. Data: 2010-01-04 12:21:14
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Jesli to o czym piszecie to papier silikonowany podkladowy jaki
    > stosuje sie we wszystkich materialach samoprzylepnych to mam
    > takowy w rolach o szerokosci 106cm i dlugosci <> 50-100m.
    >
    > Jakby ktos chcial to sprzedam po 1zl/ + VAT / rolka ;)
    >
    > U mnie to odpad...

    A skąd kolega jest ? Bo chętnie bym przytulił kilka rolek...

  • 16. Data: 2010-01-04 12:23:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>
> [...]
    > Polsce?) - ale użycie papieru po naklejkach jako podkładu do
    > termotransferu bez moczenia mnie na kolana rzuciło.

    Ale o co chodzi - przeciez pisalem o tym .. ponad 5 lat temu.
    Wtedy mialem dostep do nieograniczonej jak na moje potrzeby ilosci
    za darmo :-)

    P.S. Wydaje mi sie ze niektore "papiery do pieczenia" powinny sie
    nadawac.

    J.

  • 17. Data: 2010-01-04 12:29:04
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A skąd kolega jest ? Bo chętnie bym przytulił kilka rolek...

    Z Krakowa :)
    Uprzedzam - taka "roleczka" jest dosc ciezka ;)

  • 18. Data: 2010-01-04 12:47:05
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ten był do starego a do nowego jest ten:
    >
    > https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/13990

    Dzieki własnie spróbowałem instalowac i było nie aktywne, spróbuje drugi.
    pozdr
    AK

  • 19. Data: 2010-01-04 12:52:35
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Radiofan pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    t-videourok-nomer-dva.html

    > "Spityt! Tampon! Spiryt! Spiryt! Ogórca!"

    Spiryt też uzywał !. Tylko wyjasnijcie proszę to zabarwienie niebieskie
    tamponu, to denaturat czy reakcja z miedzią ?. Pamiętam taki kawał Jak
    Sasza wracał z knajpy po takim spirycie szosą (suchą) to przy sikaniu
    asfalt sie palił :-). Moze to taki spiryt ?.

    pozdr
    AK

  • 20. Data: 2010-01-04 12:52:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    > Dzieki własnie spróbowałem instalowac i było nie aktywne, spróbuje drugi.

    Znalazłem jeszcze lepszy - ściąga wersje "HD" w oryginalnym formacie
    FLV. Mniam:

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006

    --
    Best regards,