  • Data: 2016-01-12 16:19:37
    Temat: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fbcbebab-bb3a-4b7d-94b5-e6e91b4468b1@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 10 stycznia 2016 23:43:38 UTC+1 użytkownik Jarek P.
    napisał:

    > Szczegóły, proporcje i skład płynu transferującego (zrobiłem go inaczej,
    > niż autor filmu) postaram się opisać dokładniej jutro, póki co zdjęcie:

    Obiecane szczegóły wraz ze zdjęciami:

    http://domwlesie.eu/2016/01/11/transfer-chemiczny/

    =====

    Jarku, skojarzyłem pewne sprawy z końca forum (strona 161) - zastanawiałes
    się, skąd się biorą te niby-pelety, co je miały jakieś stworzenia robić, co
    je na trawniku znajdowałeś. Napisałeś, że w syfonie znalazłeś szerszenie.
    Stawiam na to, że owe niby-pelety są ich dziełem. Coś mi się kołacze, że
    jako osy, robią sobie to i owo z drewna (gniazdo przypomina konstrukcję z
    papieru), nie zdziwiłbym swię więc, jeśli przy inspekcji okazało by się, że
    jakieś drewniane elementy konstrukcyjne w domu nadjadły jakieś tajemnicze
    "korniki". Tak więc owe wałeczki z trocin, mogą być "półproduktem" przy
    budowaniu gniazda.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szerszeń_europejski
    Co prawda, nie pasuje tu pora roku, ale myślę, że lepiej to sprawdzić, niż
    wiosną mieć niemiłą niespodziankę...

    --
    LH

    ---