  • Data: 2016-01-10 23:43:36
    Temat: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie wyprodukowałem tą metodą już całkowicie użytkową płytkę, prostą, bo do testów
    właśnie taką wybrałem, niemniej co trzeba, dało się sprawdzić. Wynik - rewelacja.
    Laminator w dniu dzisiejszym odchodzi na emeryturę, najwyżej na ćwierć etatu będzie
    dokumenty laminował, a na elektroników używających termotransferu ja od dziś
    spoglądam z pełną pogardy wyższością ;)

    Szczegóły, proporcje i skład płynu transferującego (zrobiłem go inaczej, niż autor
    filmu) postaram się opisać dokładniej jutro, póki co zdjęcie:

    https://lh3.googleusercontent.com/-jcZiocqmHDE/VpLdE
    B8yFKI/AAAAAAAAXqw/F2lfPF5o0K0/s2048-Ic42/20160110_2
    20545.jpg

    I pod światło:

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/mwYYbY3LI3J80Z
    dJUG-9pQXzMjpLgzvJSiyWJOmITao?feat=directlink

    Widoczne na zdjęciu nierówności cienkich ścieżek (ścieżek! nie linii obrysowej) to
    kwestia jakości zdjęć (robionych komórką), ścieżki oglądane nawet pod lupą są
    idealne.

    Tak więc, panie i panowie, w dniu dzisiejszym upadł komu.... ten... termotransfer!