  • Data: 2016-01-09 23:25:52
    Temat: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 stycznia 2016 23:00:35 UTC+1 użytkownik d...@g...com
    napisał:
> [...]
    rewolucja w dziedzinie amatorskich płytek.

    > https://www.youtube.com/watch?v=VY-7hQ6ocx8
    >
    > Gdzieś widziałem jak ludkowie zamiast laminatu, wsadzają
    > cienką folie Cu która później naklejają na laminat.

    Pooglądałem materiały zamieszczone w komentarzach i tam jest dobry pomysł z
    utrwalaniem przeniesionego toneru w oparach acetonu. To można wykorzystać i i przy
    tym "zimnym" termotransferze, a metoda jest i tak znacznie prostsza, niż przerabianie
    drukarki laserowej.