    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Terminowe prawko
    Date: Sun, 04 Aug 2013 20:00:34 +0200
    <kten18$hue$1@node1.news.atman.pl> <1t9yficx9lzem$.dlg@p0li.z.dialoga>
    <e...@g...com>
    <ktepmo$tbv$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <ktg1tk$bc$1@news.dialog.net.pl>
    <9...@g...com>

    W dniu 2013-08-02 21:53, k...@g...com pisze:
> [...]
    podatku odbierać kolejne mandaty.

    > Jak się mylę ton napisz co będzie mi groziło jak będę miał 75 lat i mnie złapią i
    stwierdzą że mam nieważne PJ. Zapewne wora będą chcieli kręcić.

    Jak cię złapią raz, to dostaniesz mandat za jazdę bez uprawnień. Zakażą
    kontynuowania jazdy. Jak nie będziesz miał po kogo zadzwonić, to sobie
    lawetę wezwiesz, albo oni wezwą.
    Ale jak cię złapią drugi raz i trafisz na takiego, który będzie chciał
    cię na siłę ukarać, to staniesz przed sądem. Bo to się nazywa recydywa
    wykroczeń. I pozwala ukarać karą wyższą, niż ta, która przysługuje za
    pojedyncze wykroczenie. I dostaniesz np. 3 miesięczny przymusowy pobyt w
    celi. :P