-
1. Data: 2010-11-30 11:03:39
Temat: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
Moja mama ma socjalny w TP. Ponieważ bez przerwy wydzwaniają do niej
"sprzedwacy kitu", przeważnie z numerów zastrzeżonychh, postanowiłem jej
uruchomić blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR).
23.11.2010 zgłaszam zamówienie na 19393, przyjęte, widzę je na www.tp. Pani
informuje mnie, że mają termin na uruchomienie usługi 2 dni.
26.11.2010 dzwonię na błękitną i nieśmiało przypomminam o braku aktytwacji
usługi. Oczywiście wcześniej sprawdzam na www i próbuje wstukać kodem *15#.
Pani obiecuje interwencję.
28.11.2010 Próbuję złożyc reklamację na 19393. Pierwszy konsultant po
wymówieniu przeze mnie słowa REKLAMACJA, odkłada słuchawkę nawet nie
słuchając czego ona ma dotyczyć.
Dzwonię jeszcze raz. Następnemu konsultantowi każe wyraźnie powtórzyc jego
imię i nazwisko i mówię mu, że je zanotowałem zanim wypowiadam STRASZNE
słowo REKLAMCJA.
Facet poci sie jak może, żeby tej reklamacji nie przyjąć. Tłumaczy mi, ze
reklamacji złożyc nie mogę, bo może ona dotyczyć tylko wysokości opłat. Mogę
według niego składac różne inne: wnioski, skargi i takie tam bzdury.
Tłumaczę mu, ze mnie nie wzruszył i przyjęcia reklamacji odmówić NIE
MOŻE,bez względu na to jaki opier..ol dostanie od swojego przełożonego.
Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
I co???????????
I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.
Na stronie wisi sobie: zamówienie usługi- wrealizacji, i rekalmacja, też w
realizacji.
Do d..y z taką firmą.
wiatrak
-
2. Data: 2010-11-30 11:08:02
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
wiatrak napisał:
> Do d..y z taką firmą.
A królowa Bona nadal nie żyje.
--
Jarek
-
3. Data: 2010-11-30 18:02:32
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "ArturW" <w...@v...pl>
O ile dobrze pamiętam można to zrobić krótkim kodem *15#
-
4. Data: 2010-11-30 18:35:16
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "brum" <b...@o...eu>
> 26.11.2010 dzwonię na błękitną i nieśmiało przypomminam o braku aktytwacji
> usługi. Oczywiście wcześniej sprawdzam na www i próbuje wstukać kodem
> *15#. Pani obiecuje interwencję.
w tym momencie nalezy zadzwonic ponownie i sprawdzic czy do zgloszenia
zostala dopisana interwencja
jesli tak, czekamy dwa dni, jesli nie, od razu skladamy skarge na pracownika
i reklamacje na brak realizacji uslugi
> 28.11.2010 Próbuję złożyc reklamację na 19393. Pierwszy konsultant po
> wymówieniu przeze mnie słowa REKLAMACJA, odkłada słuchawkę nawet nie
> słuchając czego ona ma dotyczyć.
mozna zalozyc, ze rozlaczenie bylo przypadkowe, ale nie postawilbym na to
grosza
> Facet poci sie jak może, żeby tej reklamacji nie przyjąć. Tłumaczy mi, ze
> reklamacji złożyc nie mogę, bo może ona dotyczyć tylko wysokości opłat.
i zamiast brnac dalej nalezy podziekowac i zlozyc skarge do prezesa uke wraz
z nagraniem rozmowy
nastepnie zadzwonic jeszcze raz (wzglednie do skutku) i zlozyc reklamacje na
brak realizacji uslugi
> Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
> I co???????????
> I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.
na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do rozpatrzenia
reklamacji, wiec traca wszyscy
-
5. Data: 2010-11-30 18:35:41
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "brum" <b...@o...eu>
>O ile dobrze pamiętam można to zrobić krótkim kodem *15#
wczesniej operator musi udostepnic usluge
-
6. Data: 2010-11-30 18:51:29
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "ArturW" <w...@v...pl>
Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
news:id3g5t$fp5$1@news.onet.pl...
> >O ile dobrze pamiętam można to zrobić krótkim kodem *15#
>
> wczesniej operator musi udostepnic usluge
Zazwyczaj jest to w pakiecie usług podstawowych takich jak np przekierowanie
numeru, Clir, połaczenie trójstronne - niech wiatrak poprostu sprubuje to
uaktywnić popreez krótki kod
-
7. Data: 2010-11-30 19:55:32
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "brum" <b...@o...eu>
> Zazwyczaj jest to w pakiecie usług podstawowych takich jak np
> przekierowanie numeru, Clir, połaczenie trójstronne - niech wiatrak
> poprostu sprubuje to uaktywnić popreez krótki kod
przeciez napisal, ze probowal
i nie jest to w zadnym pakiecie, do acr wymagany jest clip, a to jest usluga
platna
przy czym posiadanie clipa nie jest rownoznaczne z mozliwoscia aktywacji acr
-
8. Data: 2010-11-30 20:39:26
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
W dniu 2010-11-30 19:35, brum pisze:
>> Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
>> I co???????????
>> I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.
>
> na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
> jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
> lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
> jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do rozpatrzenia
> reklamacji, wiec traca wszyscy
>
>
Przypominam (niektórym :-) i uświadamiam (pozostałych), że reklamacja ma
również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie
ze stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno
być potraktowane jako reklamacja :-)
Polecam lekturę § 2 pkt. 1 lit. 7
http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf
-
9. Data: 2010-11-30 21:07:41
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
> Przypominam (niektórym :-) i uświadamiam (pozostałych), że reklamacja ma
> również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie
> ze stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno
> być potraktowane jako reklamacja :-)
Nie może być! No przecież sam słyszałem na sali sądowej, jak prawnik
wynajęty przez ś.p. Tele-2 Polska, a później wraz z dobrodziejstwem
inwentarza oddelegowany do kompromitowania Netii SA, wywodził, jak to
jego klient reklamację przyjął i uwzględnił w całości, a do żądania
odzkodowania nie ustosunkował się tylko dlatego, ponieważ w regulamin
(i kulturta korporacyjna) klienta nie przewiduje żadnych odszkodowań.
> Polecam lekturę § 2 pkt. 1 lit. 7
> http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf
Tako też i ja uczyniłem.
Jarek
--
Ja chciałem powiedzieć, że nasz prezes wszystkie rozliczenia bardzo
dobrze prowadzi. Jak tylko coś na przykład jest komu winien, to zaraz
odda. W ogóle to nigdy nic nie jest winien, bo jest w tych sprawach
dbający. Firmę prowadzi dobrze.
-
10. Data: 2010-11-30 21:39:16
Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
Użytkownik "ArturW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
news:4cf53c40$0$22815$65785112@news.neostrada.pl...
>O ile dobrze pamiętam można to zrobić krótkim kodem *15#
Dobrze pamiętasz. Tylko najpierw telefranca musi aktywować usługę :(
wiatrak