  • 11. Data: 2018-01-30 14:42:54
    Temat: Re: Teoria hamowania przy radarze
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Grzalem 70 na ograniczeniu 50, w ostatniej chwili zauważyłem szkieła
    > z reczniakiem wycelowanym we mnie. W tym momencie zacząłem hamować.
    > Nie zatrzymał.

    Mnie kiedyś w podobnej sytuacji zatrzymał i pokazał 74/50 (wiarygodny
    pomiar, tyle mogłem jechać). Jestem pewien, że jak we mnie celował, to
    już hamowałem.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 12. Data: 2018-01-30 15:06:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Jan 2018 13:42:54 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:
    > Mnie kiedyś w podobnej sytuacji zatrzymał i pokazał 74/50
    > (wiarygodny

    1.48? Przecież nie mógł Ci 2 prędkości zarzucić.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2018-01-31 14:29:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.01.2018 o 22:26, Marek pisze:
    > Grzalem 70 na ograniczeniu 50, w ostatniej chwili zauważyłem szkieła z
    > reczniakiem wycelowanym we mnie. W tym momencie zacząłem hamować. Nie
    > zatrzymał.
    Miałem podobny przypadek. Patrol stał (dla bezpieczeństwa oczywiście) za
    przystankiem. Dałem mocno po hamulcach, ale mnie zatrzymali. Pierwsze
    zdanie było: dzień dobry panie kierowco. Dobre hamulce mamy, co?
    Po dmuchaniu i sprawdzeniu dokumentów powiedział, że nie mógł zmierzyć,
    bo prędkość szybko spadała, a jego stary ręczny radar wtedy nie zmierzy.
    To było już kilka lat temu na głębokiej prowincji koło Żywca. Teraz to
    pewnie już mają nowszy sprzęt, który lepiej dba o bezpieczeństwo.
    Jacek

  • 14. Data: 2018-01-31 16:01:21
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > 1.48? Przecież nie mógł Ci 2 prędkości zarzucić.

    74 na ograniczeniu do 50.

  • 15. Data: 2018-01-31 16:20:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie zmierzy. To było już kilka lat temu na głębokiej prowincji koło
    >Żywca. Teraz to pewnie już mają nowszy sprzęt, który lepiej dba o

    Teraz dostali nowe laserki, wiec jest duza szansa, ze zmierzy zanim
    zareagujesz :-(

    J.

  • 16. Data: 2018-01-31 16:37:26
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.01.2018 o 16:20, J.F. pisze:

    > Teraz dostali nowe laserki, wiec jest duza szansa, ze zmierzy zanim
    > zareagujesz :-(
    Czytałem, że mierzą nawet z 500 metrów. Z tego widać w drogówce każdy ma
    rękę snajpera ;-)
    Jacek

  • 17. Data: 2018-01-31 21:22:44
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 31 Jan 2018 16:37:26 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:

    >Z tego widać w drogówce każdy ma
    >rękę snajpera ;-)

    Nie wiedziałeś? Jak strzalają do uciekajacego pojazdu w opony, to
    trafiają kierowcę w kark ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 18. Data: 2018-01-31 21:41:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-25 o 13:10, Miroo pisze:

    > Ale przecież o tym mowa, że nie przekraczasz, a mandat dostajesz.

    Nigdy w życiu nie dostałem mandatu za przekroczenie prędkości.

  • 19. Data: 2018-02-01 09:37:05
    Temat: Re: Teoria. I tak trzymać.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak strzalają do uciekajacego pojazdu w opony, to
    > trafiają kierowcę w kark ;)
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl

    I tak trzymać.
    Można zmniejszyć ilość więzień,
    a przestępcy zatrzymywać się będą na widok policjanta
    drapiącego się w szyję , bo go zaswędziało.