-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Teoretický dojezd přes 2 000 km na jedno nabití.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rijici$onq$1$Adam@news.chmurka.net>
<8912011358$20200831224703@squadack.com>
<rijsm5$l8$1$Adam@news.chmurka.net>
<1250428185$20200901090649@squadack.com>
<gco1ufv9xj9y$.b18ln8jrlzix.dlg@40tude.net>
<rikvmb$m02$2$Adam@news.chmurka.net>
<6118033711$20200901113212@squadack.com>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Tue, 1 Sep 2020 22:20:19 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6118033711$20200901113212@squadack.com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <5f4ead02$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.179.138
X-Trace: 1598991618 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 507 95.160.179.138:6005
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2103
X-Received-Body-CRC: 1404817376
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683975
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01.09.2020 o 11:32, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Teoretycy-gawędziarze... Hydraulikę też w przewodach mocy umieścisz?
Nie, w rurkach obok. Ale jakby się uprzeć to i złącza rur hydraulicznych
mogą być biegunami akumulatorów.
Hydraulika, i to dużego ciśnienia to jest jakiś wielki problem.
Podłączenie przyczepy/pługa do Ursusa to jakieś 30-40 sekund i
rozwiązanie znane od kilkudziesięciu lat.
Poza tym baterii nie muszą wymieniać sami użytkownicy, mogą to robić
przeszkoleni pracownicy obsługi, tak jak to jest przy LPG.
Problem większym, póki co z wymiennymi akumulatorami jest faktyczna
pojemność za jaką użytkownik miałby zapłacić. Bez jakiegoś
ustandaryzowania wymiarów i pojemności akumulatorów się raczej nie obędzie.
A jak jeszcze podjedzie klient, który będzie chciał akumulator
naładowany tylko w 50%, to co, założymy mu capacity-locka?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.20 22:31 nadir
- 02.09.20 09:35 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.20 09:39 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.20 10:10 Jacek Maciejewski
- 02.09.20 11:40 T.
- 02.09.20 12:08 J.F.
- 02.09.20 12:14 J.F.
- 02.09.20 12:21 J.F.
- 02.09.20 12:30 Cavallino
- 02.09.20 13:00 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.20 13:02 T.
- 02.09.20 13:03 T.
- 02.09.20 15:28 J.F.
- 02.09.20 15:39 robot
- 02.09.20 15:50 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=