eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTeoretický dojezd přes 2 000 km na jedno nabití.Re: Teoretický dojezd přes 2 000 km na jedno nabití.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Teoretický dojezd přes 2 000 km na jedno nabití.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rijici$onq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <8912011358$20200831224703@squadack.com>
    <rijsm5$l8$1$Adam@news.chmurka.net>
    <1250428185$20200901090649@squadack.com>
    <gco1ufv9xj9y$.b18ln8jrlzix.dlg@40tude.net>
    <rikvmb$m02$2$Adam@news.chmurka.net>
    <6118033711$20200901113212@squadack.com>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Tue, 1 Sep 2020 22:20:19 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6118033711$20200901113212@squadack.com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <5f4ead02$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.179.138
    X-Trace: 1598991618 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 507 95.160.179.138:6005
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2103
    X-Received-Body-CRC: 1404817376
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683975
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.09.2020 o 11:32, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Teoretycy-gawędziarze... Hydraulikę też w przewodach mocy umieścisz?

    Nie, w rurkach obok. Ale jakby się uprzeć to i złącza rur hydraulicznych
    mogą być biegunami akumulatorów.
    Hydraulika, i to dużego ciśnienia to jest jakiś wielki problem.
    Podłączenie przyczepy/pługa do Ursusa to jakieś 30-40 sekund i
    rozwiązanie znane od kilkudziesięciu lat.
    Poza tym baterii nie muszą wymieniać sami użytkownicy, mogą to robić
    przeszkoleni pracownicy obsługi, tak jak to jest przy LPG.

    Problem większym, póki co z wymiennymi akumulatorami jest faktyczna
    pojemność za jaką użytkownik miałby zapłacić. Bez jakiegoś
    ustandaryzowania wymiarów i pojemności akumulatorów się raczej nie obędzie.
    A jak jeszcze podjedzie klient, który będzie chciał akumulator
    naładowany tylko w 50%, to co, założymy mu capacity-locka?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: