  • Data: 2020-09-02 15:39:17
    Temat: Re: Teoretický dojezd přes 2 000 km na jedno nabití.
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2020 o 00:13, Adam pisze:
> [...]
    ie-dojezd-az-2-000-km-pro-elektromobily/

    > Mnie tego nie musisz tłumaczyć.
    > Ale są tacy, co wierzą, że jeszcze trochę, i teslę z gniazdka domowego
    > będzie się ładować pół godziny.

    Owszem.
    Sam lubię pofantazjować tak jak oni, że mamy napęd warp i sztuczną
    grawitację.

    Pamiętam jak w podstawówce na plastyce było zdanie narysować co będzie w
    roku 2000.
    Wszyscy rysowali, włącznie ze mną, że ludzie będą mieli takie
    tornisterki ze śmigiełkiem i będą latać.

    To że tornisterków ze śmigiełkiem nie dożyłem przeboleje.

    Ale musze powiedzieć, że ten wolny postęp z bateriami denerwuje mnie.

    Jednak nie martwię się.
    Jeżeli historia czegoś nas uczy, to tego że rozwiązanie problemu
    znajdzie się w zupełnie innym miejscu niż szukamy.

    Nie traćmy nadziei!