  • Data: 2020-09-02 11:40:19
    Temat: Re: Teoretický dojezd přes 2 000 km na jedno nabití.
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisałem ze 100 razy - wodór to albo produkcja CO2 albo marnowanie
    > energii w elektrolizie. Totalny bezsens.

    Wodoru na skalę przemysłową nie pozyskuje się z elektrolizy, ale z metanu.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Reforming_parowy
    Co ciekawe - wodór może być produktem ubocznym w produkcji polipropylenu
    (Grupa Azoty). Natomiast w Grupie LOTOS jest coś takiego jak WOW - Węzeł
    Odzysku Wodoru z przerobu ropy.
    T.

    Tu jakieś dodatkowe informacje:
    https://glowny-mechanik.pl/2020/05/13/startuje-nowy-