  • 31. Data: 2006-02-28 19:25:15
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: areskaro <a...@g...pl>

    Mateusz Swatek wrote:
    > i sami sobie kopia grob ...
    > po co mam placic lona-bi provajderowi ktory dzieli 4 mbitowego DSL'a
    > skoro sam moge miec za niewiele wiecej 6mbit neostrady ?
    > przynajmniej mi bedzie skype chodzil ...

    Bo nie kazdego stac na wywalenie kasy na takiego potworka jak neostrada
    6m, sam mam klientow ktorzy sa zainteresowanie jak najnizsza cena a
    transfer jest sprawa mniej wazna. Pozatym nie wszyscy maja stalowe nerwy
    zeby wydzwaniac do "nieba".

    ps. Skype chodzi mi juz na pasmie 60kbps.

    --

    ARES
    dardo->admin();

  • 32. Data: 2006-02-28 19:32:02
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    crazy bejbi napisał(a):

    > hehe i tak i nie.
    > wielu ludzi niestety nie ma pojęcia o tym co kupuje.
    > jak ziomal mówi, że będzie ktoś miał do 2 Mbps za 30 zł a ja oferuję
    > 256kbps za 48,8 to ... wybierze tamtego ...
    > a potem niekoniecznie wróci do mnie, bo będzie miał złe zdanie o
    > naciągaczach.

    i tym bardziej - pojdzie do tepsy ...

    mozna wrecz wysnuc wniosek ze dla tepsy DSL to wrecz wylegarnia klientow ...

    potem biora neostrade i sa w niebowzieci ze im wreszcie dziala net ....

    --
    Mateusz

  • 33. Data: 2006-02-28 19:50:49
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 20:32:02 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > i tym bardziej - pojdzie do tepsy ...

    tiaaaa, żeby bulić im abonament telefoniczny przynajmiej za 50zł
    (coraz częśćiej w ogóle nie posiada jeden z drugim telefonu
    stacjonarnego) plus za nerwozdrade drugie tyle jak nie więcej....

    --
    futszaK
    601061867

  • 34. Data: 2006-02-28 19:53:43
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 19:23:22 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > i sami sobie kopia grob ...
    > po co mam placic lona-bi provajderowi ktory dzieli 4 mbitowego DSL'a
    > skoro sam moge miec za niewiele wiecej 6mbit neostrady ?

    co to znaczy według Ciebie "niewiele więcej" ???

    uwzględnij proszę abonament telefoniczny przynajmiej ten za 50zł który
    wymaga TP dla usługi neostrada a którego nie wymaga urynaneciarz

    > przynajmniej mi bedzie skype chodzil ...

    u mnie skype chodzi na DSL 512 podzielonym na 8 osób

  • 35. Data: 2006-02-28 21:18:17
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Szymon <s...@o...pl> napisał(a):

    > GE ? Może w mieście "default", u nas na prowincji to jeszcze niedawno
    > pakiety wiadrami trzeba było nosić ;)

    Nie tylko w "default", w większości miast tzw. wojewódzkich.

    --
    [ ŁT ]

  • 36. Data: 2006-02-28 21:24:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 19:20:29 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > mowisz o uploadzie w wymiarze 50 mbit?

    a po co komu 50Mbps uploadu jesli sie obsługuje klientele dla których
    najważniejsze jest żeby stronki sprawnie chodziły ???

    > bo np 9 neostrad tez da 50 mbit downloadu...

    bez limitu ???

  • 37. Data: 2006-02-28 21:30:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 19:17:58 +0100, użyszkodnik areskaro
    <a...@g...pl> napisał:

    > Dlatego pytalem ogolnie, logiczne ze jesli klienci biora tylko strony
    > www to szkoda kasy na peering ale jak to sa zatwardziali mielosnicy
    > sieci p2p to juz jest jakas szansa ze czesc (pewnie znikoma) przejdzie
    > przez to lacze. Ja sam chce wykorzystac zasoby sieci przyleglych np.
    > serwery gier ktorych u siebie nie mam postawionych oraz maly wspolny
    > serwerek plikow.

    ten temat poruszny był całkiem niedawno w inicjowanym też przeze mnie
    wątku "Szukam jakiegoś p2p".

  • 38. Data: 2006-02-28 21:32:46
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 20:03:28 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@s...pl> napisał:

    > Nie. Miałem na myśli TP Emitel.

    jeśli ominiemy aspekt kosztów a pojawi się chętny dajmy na to z
    Bieszczad na 24 miesięczną lojalke na STM-4 w cenie 10 tysięcy za
    megabit to nie tylko TP Emitel mu to zrob :>

  • 39. Data: 2006-02-28 23:22:14
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:

    > Nie tylko w "default", w większości miast tzw. wojewódzkich.

    W POZ - ni cholery. Wciskają ATM i nie ma dyskusji o GEth, coś tam mówią, że
    może kiedyś...

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 40. Data: 2006-02-28 23:58:42
    Od: areskaro <a...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > ten temat poruszny był całkiem niedawno w inicjowanym też przeze mnie
    > wątku "Szukam jakiegoś p2p".

    Owszem czytalem, ciekawa dyskusja. Konkluzja, jak nie beda chcieli to
    nie da ich sie zmusic. Stawiam na serwerek plikow jako dopelnienie p2p i
    odpowiednia kampanie informacyjna dla klientow, "peering" bede (mam
    nadzieje ze sie uda) robil za kilka tygodni, moze cos z tego wyjdzie
    ciekawego.