  • 41. Data: 2006-03-01 09:40:06
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > a po co komu 50Mbps uploadu jesli sie obsługuje klientele dla których
    > najważniejsze jest żeby stronki sprawnie chodziły ???

    > bez limitu ???

    tak, bo aktulanie maja cos zepsute

    rece opadaja, ostatnio widzialem siec komercyjna oparta o chello 12 mbit ...

    --
    Mateusz

  • 42. Data: 2006-03-01 09:48:08
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > pracuje nad TV over IP od roku i nie powiem ze jakość jest zła, powiem
    > że zła jakość to jest w kablówce :)

    jaki masz strumień na kanał?

    zyga

  • 43. Data: 2006-03-01 10:39:18
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl> wrote in message

    > tv po sieci dziala jak kupa (narazie) jeszcze dlugo dlugo nie (najpierw
    > hdtv)

    i wlasnie zniknales moj dekoder dvb-c hyhy

  • 44. Data: 2006-03-01 11:31:55
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 01 Mar 2006 00:58:42 +0100, użyszkodnik areskaro
    <a...@g...pl> napisał:

    > Owszem czytalem, ciekawa dyskusja. Konkluzja, jak nie beda chcieli to
    > nie da ich sie zmusic. Stawiam na serwerek plikow jako dopelnienie p2p i
    > odpowiednia kampanie informacyjna dla klientow, "peering" bede (mam
    > nadzieje ze sie uda) robil za kilka tygodni, moze cos z tego wyjdzie
    > ciekawego.

    a kolesie od praw producentów opergramowania/muzyki/filmów już
    zacierają ręce żeby go zamknąć....

    gdyby nie oni to juz w kazdej sieci większej od 10 abonentów stałby
    eftep z warezami/filmami/mp-kami bo tym ludzie są zainteresowani i
    tego szukają na p2p :(

    --
    futszaK
    601061867

  • 45. Data: 2006-03-01 12:37:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 01 Mar 2006 10:40:06 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > tak, bo aktulanie maja cos zepsute
    > rece opadaja, ostatnio widzialem siec komercyjna oparta o chello 12 mbit ...

    taki rynek,
    kilka lat temu Internet był zbyt drogi a zapotrzebowanie ogromne to
    wiara nauczyła się dzielić dostepne łącza przeznaczone dla
    indywidualnych użyszkodników które kosztowały za dużo i tak zostało.
    teraz dzieli się co popadnie

  • 46. Data: 2006-03-01 14:58:17
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik "Wojciech Apel" <w...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:du1hv5$2l6$1@node3.news.atman.pl...

    > Do masowego upadku utkanych na skrętce sieci opartych na dostępie DSL w
    > chwili, w której TP wprowadzi usługi wideo dla neostradowców. To świadoma
    > polityka TP - oni wiedzą co czynia.

    Z tej uslugi bedzie moglo korzystac (co nie oznacza ze skorzysta) moze
    10-20% uzytkownikow Neostrady, TPSA nabija statystyki "Internetem
    Szerokopasmowym" o magicznej predkosci 128kbit/s. Nie widze tu zadengo
    zagrozenia dla osiedlowek.

    Wlochaty

  • 47. Data: 2006-03-01 15:13:52
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości
    > jak ziomal mówi, że będzie ktoś miał do 2 Mbps za 30 zł a ja oferuję
    > 256kbps za 48,8 to ... wybierze tamtego ...

    Mam mala siec (lekko ponad 200 userow) na prownicji, uzywamy TKT i DSL 4ki
    na www.
    Sprzedajemy 256/64 za 42,50 brutto... wiecej poprostu nie ma jak bo
    konkurencja sprzedaje DSLowe lacza po 35zl, ostatnio obrzucili ulotkami
    miasteczko z abonamentem 25zl...
    Na swojej www maja porownianie sieci: w tabelce przy mojej sieci jest:
    2mb+2mb dsl, u nich jest 3x2mb dsl, nie sprytne? Kazdy laik (90% userow)
    wskaze na nich jako posiadajacego szybsze/lepsze lacza...

    Wlochaty

    PS Sadze ze tacy desperaci sie zawegetuja, jak rozwijac cos i poswiecac
    czemus czas jesli otrzymujesz za to 25zl, a przy dzikiej radiowce zapieprz
    jest mocny ;/

  • 48. Data: 2006-03-01 15:44:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 1 Mar 2006 15:58:17 +0100, użyszkodnik "Wlochaty"
    <i...@N...pl> napisał:

> [...]
    > 10-20% uzytkownikow Neostrady, TPSA nabija statystyki "Internetem
    > Szerokopasmowym" o magicznej predkosci 128kbit/s. Nie widze tu zadengo

    ja tu widze ze 75% ludzi myśli że TV over ADSL będzie uzależnione od
    prędkości posiadanej nerwozdrady, przesył danych potrzebny do
    oglądania TV będzie zapychał wykupione pasmo Internetu oraz
    wykorzystywał przyznane limity.
    Tak to sobie można tworzyć TV i radio amatorskie a nie budować
    dedykowaną usługe operatorską która w zamyśle ma być konkurencją dla
    sieci kablowych i platform telewizji cyfrowej)

    Jedno z drugim może mieć tyle wspólnego co ta sama para miedziana,
    modem i pasmo w światłowodzie do węzła (przynajmiej małe SDH), QoS dla
    TV i Internetu będa oddzielne bo inaczej to by nie miało sensu.

  • 49. Data: 2006-03-01 16:20:19
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    Wlochaty napisał(a):

    > PS Sadze ze tacy desperaci sie zawegetuja, jak rozwijac cos i poswiecac
    > czemus czas jesli otrzymujesz za to 25zl, a przy dzikiej radiowce zapieprz
    > jest mocny ;/

    W Czestochowie jest jeden ŁonnaBeProvider ktory daje neta za 10 zl!
    Instalacja za 1 zl w tym daje swoj sprzet i to bez umowy!.

    A pozniej ludzie sie dziwia ze im skype nie dziala czy inny voip.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 50. Data: 2006-03-01 16:29:54
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Wlochaty" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

    > PS Sadze ze tacy desperaci sie zawegetuja, jak rozwijac cos i poswiecac
    > czemus czas jesli otrzymujesz za to 25zl, a przy dzikiej radiowce zapieprz
    > jest mocny ;/

    Bez obrazy, ale jaka usługa taka cena.

    Pink