  • 21. Data: 2006-02-28 17:12:10
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Taraz gigabit jest dżezi. Nie posiadanie własnego ASNa nie jest
    > specjalną przeszkodą w sensownym dostarczaniu internetu do klientów.

    GE ? Może w mieście "default", u nas na prowincji to jeszcze niedawno
    pakiety wiadrami trzeba było nosić ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon Wyrembak

  • 22. Data: 2006-02-28 17:18:58
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 16:40:13 +0100, użyszkodnik icek
    <i...@p...onet.pl> napisał:

    > właśnie, po jakiej sieci?
    > pracuje nad TV over IP od roku i nie powiem ze jakość jest zła, powiem
    > że zła jakość to jest w kablówce :)

    kablówki jeśli chodzi o cyfryzacje dystrybucji programów TV są mniej
    więcej na etapie telefonii we wczesnej TPSA, tylke że tutaj sytuacja
    może zmienić się RADYKALNIE w niezbyt długim czasie i konkurencja ze
    strony TriPlay czy jak to się nazywa może okazać się w tym bardzo
    pomocna :)

    --
    futszaK
    601061867

  • 23. Data: 2006-02-28 17:19:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 16:40:23 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > ja nie widze róznicy i mam w dodatku kanał zwrotny.

    zrozum faceta, może ma SDI/10 :P

  • 24. Data: 2006-02-28 17:28:18
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    > tv po sieci dziala jak kupa (narazie) jeszcze dlugo dlugo nie (najpierw
    > hdtv)

    Bzdury, w dodatku niczym nie poparte.
    IP TV oferuje jakość podobną jak w sieciach telewizji kablowej i pewnie
    lada moment pojawi się jako usługa sprzedawana komercyjnie.

    --
    Robert

  • 25. Data: 2006-02-28 18:08:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Olszewski Konrad [Etop] zapodał(-a):
    > Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > tv po sieci dziala jak kupa (narazie) jeszcze dlugo dlugo nie (najpierw hdtv)

    Jak masz problemy gastryczne, to przejdź się do apteki, albo śliwek się najedz;
    co do "TV po sieci" - raczej nei chodzi o filmiki 30s z WP w RealPlayer.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 26. Data: 2006-02-28 18:17:58
    Od: areskaro <a...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > wszystko zalezy od rodzaju generowanego ruchu

    Dlatego pytalem ogolnie, logiczne ze jesli klienci biora tylko strony
    www to szkoda kasy na peering ale jak to sa zatwardziali mielosnicy
    sieci p2p to juz jest jakas szansa ze czesc (pewnie znikoma) przejdzie
    przez to lacze. Ja sam chce wykorzystac zasoby sieci przyleglych np.
    serwery gier ktorych u siebie nie mam postawionych oraz maly wspolny
    serwerek plikow.

    --

    Arek Macak - Dardo
    www: http://studio.dardo.pl

  • 27. Data: 2006-02-28 18:20:29
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > takiego łacza poprostu NIE MA, pozatym niekiedy jest tak że jeden
    > operator nie jest w stanie zcalić fizycznie swoje własnej sieci i
    > bierze kilka DSLi w różnych lokalizacjach
    >
    > sam robie taką sieć która obecnie bierze ok 50Mbps a prognozy do końca
    > roku przewidują ok 100Mbps tyle że to jest rozsiane po całej Polsce i
    > NIE MA operatora (nawet TP która potrafiła w kilku lokalizacjach
    > odesłać na drzewo w sprawie polpaka nie mówiąc o ADSLu) który byłby w
    > stanie dostarczyć kompleksowej oferty

    mowisz o uploadzie w wymiarze 50 mbit?

    bo np 9 neostrad tez da 50 mbit downloadu...

    --
    Mateusz

  • 28. Data: 2006-02-28 18:23:22
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):
    > Obserwując rozwój sieci zapewniających dostęp do Internetu klientom
    > końcowym, (osiedlówki, urynaNety na radiu, skrętkowicze, mniejsze
    > kablówki) daje się zauważyc trend wprwadzie ekonomicznie uzasadniony,
    > ale technologicznie cokolwiek dziwny, żeby nie powiedzieć chory.
    >
    > Zamiast ewoluowac w kierunku SDH, albo przynajmiej jakiegoś ethernetu
    > z BGPem (plus tkanie pajęczyny peeringów z sąsiednimi sieciami), coraz
    > częściej wyjście na świat to n x ADSL z TPSA, szczególnie nasiliło się
    > to po ostatnich promocjach z których 4 megabity w dół można kupic za
> [...]

    i sami sobie kopia grob ...
    po co mam placic lona-bi provajderowi ktory dzieli 4 mbitowego DSL'a
    skoro sam moge miec za niewiele wiecej 6mbit neostrady ?
    przynajmniej mi bedzie skype chodzil ...

    --
    Mateusz

  • 29. Data: 2006-02-28 19:03:28
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > masz na myśli tego co każe dzierżawić włókna światłowodowe do swoich
    > wężłów bo "w tym akurat miejscu nie mamy" ???

    Nie. Miałem na myśli TP Emitel.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 30. Data: 2006-02-28 19:23:43
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > po co mam placic lona-bi provajderowi ktory dzieli 4 mbitowego DSL'a
    > skoro sam moge miec za niewiele wiecej 6mbit neostrady ?
    > przynajmniej mi bedzie skype chodzil ...

    hehe i tak i nie.
    wielu ludzi niestety nie ma pojęcia o tym co kupuje.
    jak ziomal mówi, że będzie ktoś miał do 2 Mbps za 30 zł a ja oferuję
    256kbps za 48,8 to ... wybierze tamtego ...
    a potem niekoniecznie wróci do mnie, bo będzie miał złe zdanie o
    naciągaczach.

    Niemniej już się spotkałem z Klientem, który u mnie ma 256kbps a w
    rejonie gdzie
    nie mam sieci ma od kogoś innego 1Mbps (!). Za podobną cenę.
    i mówi, że jakos dziwnym zbiegiem okoliczności u mnie "to ma zawsze 256
    a u nich to ma przez większość dnia 30-60 kbps". Ale TEN akurat miał
    porównanie ...

    wojtek