  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Tendencja :(
    Date: Wed, 01 Mar 2006 16:44:33 +0100

    Wed, 1 Mar 2006 15:58:17 +0100, użyszkodnik "Wlochaty"
    <i...@N...pl> napisał:

    > Z tej uslugi bedzie moglo korzystac (co nie oznacza ze skorzysta) moze
    > 10-20% uzytkownikow Neostrady, TPSA nabija statystyki "Internetem
    > Szerokopasmowym" o magicznej predkosci 128kbit/s. Nie widze tu zadengo
    > zagrozenia dla osiedlowek.

    ja tu widze ze 75% ludzi myśli że TV over ADSL będzie uzależnione od
    prędkości posiadanej nerwozdrady, przesył danych potrzebny do
    oglądania TV będzie zapychał wykupione pasmo Internetu oraz
    wykorzystywał przyznane limity.
    Tak to sobie można tworzyć TV i radio amatorskie a nie budować
    dedykowaną usługe operatorską która w zamyśle ma być konkurencją dla
    sieci kablowych i platform telewizji cyfrowej)

    Jedno z drugim może mieć tyle wspólnego co ta sama para miedziana,
    modem i pasmo w światłowodzie do węzła (przynajmiej małe SDH), QoS dla
    TV i Internetu będa oddzielne bo inaczej to by nie miało sensu.
    --
    futszaK
    601061867