  • Data: 2006-03-02 08:38:03
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: areskaro <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK wrote:
    > a kolesie od praw producentów opergramowania/muzyki/filmów już
    > zacierają ręce żeby go zamknąć....

    Ciekawe poco ktos wymyslil taka klauzule:
    <>
    Zawartość i treści plików umieszczanych na publicznym serwerze FTP
    powinna respektować przepisy polskiego prawa, a w szczególności prawa
    autorskie podmiotów trzecich.
    <>

    ?

    > gdyby nie oni to juz w kazdej sieci większej od 10 abonentów stałby
    > eftep z warezami/filmami/mp-kami bo tym ludzie są zainteresowani i
    > tego szukają na p2p :(

    Sciągać beda dopoki nie znajda jakiegos mechanizmu "lapania na gorącym
    uczynku" wtedy i tak zaraz pojawi sie inna metoda na to, a to ze
    producenci maja z tym problem to nie tylko wina piratów. Tak wiem temat
    rzeka...

    Pozdrowienia z zasniezonego Torunia

    --

    ARES