  • Data: 2006-03-01 16:52:52
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 Mar 2006 17:33:26 +0100, użyszkodnik "Wlochaty"
    <i...@N...pl> napisał:

    > Ja nie mysle, tylko wypowiadam sie na podstawie informacji powszechnie
    > dostepnej.
    > TPSA sama przyznaje ze usluga bedzie dostepna na abonamentach z predkoscia
    > od 512kbit/s wzwyz

    to juz jest sprawa decyzji marketingowej a nie techniki, tak samo jak
    FTP zdecydowała się sprzedawać Neostrade/DSL/SDI tylko tym którzy mają
    abonament telefoniczny przynajmiej standardowy mimo ze technicznie nie
    jest to uzasadnione

    > Nie interesowalem sie nigdy tv over adsl czy over ethernet, ale nie wiem czy
    > tpsa jest wstanie zrealizowac taka usluge na bardzo szeroka skale przy
    > obecnej infrastrukturze.

    się okaże

    --
    futszaK