  • 1. Data: 2009-09-26 11:17:27
    Temat: Ten sam numer w dwóch sieciach. Niemożliwe? A jednak.
    Od: ŁW <l...@o...pl>

    Witam

    Przeniosłem ostatnio swój numer z Ery TT do Simplusa (pomijam kwestie
    dlaczego, bo to temat bez konca). Jednak karta Sim Ery bez problemu
    loguje się do sieci (ta z plusa oczywiście też) no i teraz dzwoniąc do
    mnie z Orange, Plusa, Play lub co ciekawe Heyah, odzywa się telefon z
    Plusa, dzwoniąc z Ery lub Stacjonarnych - odzywa się telefon z kartą
    Ery. Numer oczywiście ten sam. SMS-y dochodzą na Plusa, rozliczanie z
    każdej sieci odbywa się jak do siecie Plus. Bez problemu też mogę
    zalogować się zarówno do Ebok Plusa jak i iTakTak Ery, w erze np przed
    chwilą włączyłem sobie pakiet SMS... Jak myślicie, kto skopał sprawe?

  • 2. Data: 2009-09-26 11:22:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-26 13:17, ŁW napisał/a:
> [...]
    > zalogować się zarówno do Ebok Plusa jak i iTakTak Ery, w erze np przed
    > chwilą włączyłem sobie pakiet SMS... Jak myślicie, kto skopał sprawe?

    To jest lepsze niż "tandem" Ery ;-)
    Siedź cicho i się nie wychylaj, bo Ci to "naprawią" ;)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-09-26 12:17:47
    Od: osiek <o...@g...pl>

    ŁW pisze:
> [...]
    > zalogować się zarówno do Ebok Plusa jak i iTakTak Ery, w erze np przed
    > chwilą włączyłem sobie pakiet SMS... Jak myślicie, kto skopał sprawe?
    a z TT masz wychodzące? jeśli tak to po jakiemu Cię kasują?

  • 4. Data: 2009-09-26 12:23:53
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu osiek tak oto obwieścił(a):

    > a z TT masz wychodzące? jeśli tak to po jakiemu Cię kasują?

    Pewnie też podwójnie :P

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 5. Data: 2009-09-26 12:33:46
    Od: ŁW <l...@o...pl>

    Działają wychodzące, wszystko działa poprawnie, tylko musze nosić ze
    sobą 2 telefony. :) Kase pobiera z konta TT. Na BOK Simplusa
    powiedzieli, że numer został źle przeniesiony (nie wyłączony do końca w
    erze) i wyślą do nich pismo, co by to naprawili. Osobiście też zgłosilem
    to w salonie firmowym Ery. W tej chwili na itaktak.pl pojawiła sie
    informacja "zlecona zmiana kontraktu". Widocznie coś działają.

  • 6. Data: 2009-09-26 12:34:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a z TT masz wychodzące? jeśli tak to po jakiemu Cię kasują?

    Pewnie wg dotychczasowej taryfy.

    Pozdrawiam
    SDD