    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
    Date: Thu, 05 Mar 2015 20:08:01 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2015 o 19:52 dddddddd <f...@e...com> pisze:

    > twierdzisz że automat szybciej rusza niż ktokolwiek puszcza sprzęgło?
    > manual ma przewagę: na skrzyżowaniach, przy włączaniu się do ruchu.

    Tak, szczególnie manual w ruchu miejski w dużych miastach to sama radaość
    :-)
    Widzę to codziennie w Wawie - jak "specjaliści" od manuali szukają jedynki
    jeszcze 20s po zapaleni się zielonego.
    Twierdzę, że 99,95% kierowców ma w dupie "radość z jazdy manualem" a mimo
    to jak stado baranów męczy się wachlując gałką zmiany biegów.
    Te 0,04% procent to specjaliści z PMS, którzy rozkoszują się każdym
    szarpnięciem przy zmianie z "dwójki" na "trójkę".
    0,01% to sport, jazda terenowa, zabawa gdzie "manual" ma jak najbardziej
    rację bytu.

    TG