-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 03 Dec 2013 13:08:15 +0100
From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Temperatura powietrza a klima
References: <l657fs$1nm$1@node2.news.atman.pl> <l65c9s$hnd$1@news.task.gda.pl>
<l65d9k$7tb$1@node2.news.atman.pl> <l65ldq$993$1@news.vectranet.pl>
<l65ms8$if9$1@node2.news.atman.pl> <l65qsa$ap6$1@news.vectranet.pl>
<l7kcea$buf$1@node2.news.atman.pl> <l7kg5h$gov$1@news.vectranet.pl>
In-Reply-To: <l7kg5h$gov$1@news.vectranet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131202-2, 2013-12-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 31
Message-ID: <529dc9ad$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
X-Trace: 1386072493 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2376 83.238.170.2:57539
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2619
X-Received-Body-CRC: 1045232663
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513064
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-03 12:43, Krzysztof 45 pisze:
> W dniu 2013-12-03 11:40, Trybun pisze:
>> A sposób jaki podajesz na nic sie nie zdaje w moim aucie. Po prostu
>> para z szyb za szybko znika, i to niezależnie od tego czy jest
>> włączona klima czy nie.
> Jeżeli rano na dworze masz wilgotno i zimno, silnik po nocy też zimny,
> to jak Ci szybko zniknie para gdy dmucha tym samym wilgotnym i zimnym
> powietrzem?
> U mnie bez klimy dmucha nawet na full a para kiepsko znika. Dopiero po
> włączeniu klimy jest zauważalne szybsze tempo znikania pary. Ja mam
> diesla i silnik po włączeniu długo się nagrzewa. Benzynowiec dużo
> szybciej łapie ciepło, może w tym jest różnica.
Diesel ma więcej "żelastwa" wokół cylindrów, dlatego dłużej się
rozgrzewa. Poza tym pracuje w niższej temperaturze, niż benzynowce.
Klima może osuszać w jeden sposób: Zimny parownik (element chłodzący
wewnątrz nadwozia) ściąga na siebie punkt rosy i to na nim (a mniej na
szybach) skrapla się woda z powietrza w kabinie i jest odprowadzana na
zewnątrz.
Może dochodzi jeszcze zwykła wentylacja, bo zimne powietrze z zewnątrz
jest bardziej suche, niż to w środku przesycone parą ze śniegu czy
deszczu z ubrań pasażerów. Stare (przedklimowe) zimowe wytyczne były:
ogrzewanie i nadmuch na max przy uchylonych oknach.
--
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.13 13:42 Krzysztof 45
- 03.12.13 18:33 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=