  • Data: 2009-09-21 12:22:48
    Temat: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Od: gildor <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 14:08, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:
> [...]

    daj spokój tym stopkom, no. mam grzechotnika i go nie oddaje. i nie
    latam po polsce. znaczy w ogóle mało latam teraz.

    > Chłopaki robicie mi syf z mojego pięknego wątku o oponach!

    masz złośliwcu, poczytaj na temat 2CT, choć to tylko głos z forum i o
    Pilot Powerach, a nie Roadach:
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=&showtopic
    =59563&view=findpost&p=757813

    ja generalnie se przegrzebałem wszelakie forumy i mam w dupie opinie.
    sam se potestuje, to każdy coś gdzies chwali po swojemu.
    tu masz gazetowe testy jakieś
    http://www.motocykl-online.pl/testy/Test_opon_sporto
    wych_i_turystyczno_sportowych_2008
    i w sumie to mi wbiło M3 do zakupu i koniec. mimo, że być może
    sponsorowane te testy. w końcu testowali na innym motocyklu niż mój. u
    Ciebie jest to samo. masz ciężki motocykl.

    - gildor