  • Data: 2009-09-21 13:01:48
    Temat: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości
    nie wiem, nie używałem. na roady psioczyłem, bo zwykle latałem na
    bardziej sportowych, a te sa twardsze, więc inne. a teraz bedę brał
    M3, ale teraz mam inny motor.

    ***
    Właśnie skończylem M3 na tyle po 8 kkm i kolejną zakładam
    jednak M1, którą z tych dwóch uważam za mniej wymagającą
    uwagi na początku jazdy, za to tak samo dobrą przy ostrej
    zapierdalance po zakretach na drodze publicznej. M3 jest lepsza
    tylko ciut ciut na samej górze ale za to wymaga dobrego rozgrzania
    bo się normalnie ślizga. Ponieważ w jeżdzie cywilnej nie mam
    mozliwości utrzymywania opony na gorąco non stop, a tylko od
    czasu do czasu mam ochotę szybciej zrobić jakiś winkiel to jednak
    do celu wolę M1 tym bardziej, że znam ją z temp +6 st. i to co się
    na niej dawało robić to hu hu ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y