    From: Artur Zabroński <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Date: Mon, 21 Sep 2009 04:10:04 -0700 (PDT)

    On 21 Wrz, 13:03, gildor <m...@g...com> wrote:

    > to masz pirelli angel ST (dawniej strada) i Pilot Roady 2. skoro w w
    > busie dają rade, to w Twoim krążowniku też dadzą, dłużej niż 6kkm. bo
    > do BT to sam nie jesteś przekonany raczej.

    Mówisz o PR2 zwykłych czy tych CT? Dłużej tzn. ile? 10? 15?

    Nie jestem bo nie miałem okazji jeździć na czymś innym niż te cholerne
    BT020, straciłem do nich zaufanie po tych niespodziankach na mokrymbo
    trzeba jechać jakby jechało się po lodzie. Jedynie co za nimi
    przemawia to żywotność bo to chyba jedyne opony nie do zdarcia.

    --
    Artur