  • Data: 2009-09-21 11:23:19
    Temat: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Od: gildor <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 13:10, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Mówisz o PR2 zwykłych czy tych CT? Dłużej tzn. ile? 10? 15?

    ja miałem CT ale nie wiem czy sa inne w ogóle. PR2 są dwuskładnikowe i
    o to Tobie idzie.
    nie wiem ile zrobisz, ja zrobiłem na swoich jakieś 6k i nie było śladu
    zużycia jak oddawałem motur.
    z Angeli ST zadowolony jest wymagający kolega maciek&dorota w busie
    (hayabusa, motor taki, a nie auto dostawcze, wiesz Amil?).

    > Nie jestem bo nie miałem okazji jeździć na czymś innym niż te cholerne
    > BT020, straciłem do nich zaufanie po tych niespodziankach na mokrymbo
    > trzeba jechać jakby jechało się po lodzie. Jedynie co za nimi
    > przemawia to żywotność bo to chyba jedyne opony nie do zdarcia.

    nie wiem, nie używałem. na roady psioczyłem, bo zwykle latałem na
    bardziej sportowych, a te sa twardsze, więc inne. a teraz bedę brał
    M3, ale teraz mam inny motor.

    - gildor