  • Data: 2007-07-07 20:23:13
    Temat: Re: Telwizja internetowa
    Od: T <t...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    brzy pisze:

    > Witam
    > Mam w planie zalo?enie portalu z telewizja internetow? live promuj?c? jedno
    > z miasta Polski.
    > Problem w tym ?e nie jestem specjalist? w technologii przesy?u danych i nie
    > wiem jakie ?acze bedzie potrzebne aby 1000 osób mog?o ogl?daae telewizj?
    > jako?ci 350 kbps jednocze?nie.
    > Pytalem rózne firmy zajmuj?ce sie kolokacj? i odpowiedz by?a zawsze taka
    > sama
    > 1000 * 350 kbps == 35 000 z? miesiecznie za lacze
    > czy jest jakas mozliwo?c zeby odni?yc te koszty.
> [...]

    Nadawaj z zagranicy. Po za tym szczerze watpię, żebyś miał 1000
    jednoczesnych widzów, a po co płacić za łącze wykorzystane np. z 5%?
    Rozejrzyj się za zagraniczną ofertą która pozwoli Ci na zwiększanie
    wykupionej przepustowości w ramach potrzeb. A najlepiej by chyba dla
    Ciebie było, gdybyś rozliczał się via wygenerowany ruch.

    --
    http://tomasz.insane.pl