  • Data: 2007-07-12 12:33:08
    Temat: Re: Telwizja internetowa
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jul 2007, Jan Kowalski wrote:

    > O ruchu typu multicast slyszales ?

    A Ty? Zwłaszcza o routingu multicastów?

    > Inna sprawa, czy jest to technicznie do zrealizowania u kazdego operatora...

    Zapomniałeś dodać, że _każdy_ musiałby to uruchomić (w tym również sieć
    'trzepak' w jakimś Pipidowie jak i 'operator' routera neostrady), żeby to
    działało.
    Nierealne.
    Multicastami można się bawić jak masz pod kontrolą całą sieć w której są
    _odbiorcy_ jak i nadajnik.

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg