  • Data: 2007-07-26 17:45:56
    Temat: Re: Telwizja internetowa
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Kowalski <o...@m...com> wrote:
    > O ruchu typu multicast slyszales ?

    Słyszał. Było nie wycinać na ślepo następnego paragrafu:

    > Proponuje pogooglac...

    Proponuję czytać w całości i ze zrozumieniem.

    Poza tym multicast to bardzo ciekawa technologia, ale tylko w sieciach,
    które mamy w całości pod kontrolą. Albo w takich, w których umiemy się
    dogadać z operatorem, żeby takie multicasty nam puszczał. Co i tak nie
    rozwiązuje problemu braku kontroli nad użytkownikiem końcowym, który
    zwykle jest akurat w takiej sieci, której nie kontrolujemy, ani z którą
    nie mamy układu na multicast.

    p.