  • Data: 2016-08-12 17:33:58
    Temat: Re: Telex
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ona tak potaniala? Pierwsza cena wodki jaka pamietam to 56 zlotych. Wtedy
    klajniak bylem i raczej jako ciekawostke to pamietam. Jak poszedlem do pracy to
    polowka kosztowala w okolicach stowki, byly i tansze ale normalny czlowiek nie byl w
    stanie ich pic. Po stazu dostalem 14,50 na godzine + 25% premii regulamiwnowej. Wtedy
    srednio w miesiacu bylo 180 godzin to dawalo bez nadgodzin jakies 3200 na reke. Do
    tego z tysiac za nadgodziny i premia eksportowa. Srednio z 5000 na miesiac to dawalo
    w pierwszym roku po stazu. Spawacze, obsluga pras i krawedziarek zarabiali duzo
    wiecej. W narzedziowni dniowki zadaniowe byly. Wychodzilo na godzine ze 35 zlotych.
    Spawaczom w akordzie od kasy we lbach sie pierdolilo tyle zarabiali. Inna sprawa ze
    to artysci byli. W tamtych czasach litr benzyny chyba 6,50 albo 8 z ogonkiem,
    kilogram cukru 10,50, chleb 4 zlote, oranzada 1,20 ciastko w cukierni 2 zlote. Wino
    marki Wino 19 zlotych. Cena urzedowa malego fiata 72 tysiace wolnorynkowa 120
    tysiecy. Na zwolnieniu lekarskim zus wyplacal wiecej niz miesieczna pensja
    wychodzila. Czy ja wiem czy teraz wodka tansza.