  • Data: 2013-12-30 23:49:30
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poszukaj sobie na youtube programó tvp z czasów "komuny".
    Dziś to, że TVP nadaje czasem teatr telewizji to wydarzenie, o którym
    wszyscy pieją z zachwytu - takie to "nietypowe".
    A kiedyś to była norma.

    Poza tym - ja już nic nie chcę oglądać w TVP. Chcę tylko , żeby się
    odstosunkowali od moich pieniędzy. Sobie zakodują ten swój zajebisty
    program, i to będzie gwarancja, że go nigdy więcej nie zobaczę. Bez żalu.