  • Data: 2013-12-31 14:18:26
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> w artykule
    <news:slrnlc44pd.obh.jaros@falcon.lasek.waw.pl> pisze:

    > Nie tylko potem. Wiele programów było rejestrowanych w trakcie emisji
    > na żywo. Dlatego zachowały się do dzisiaj (jakie to szczęście, że taśmy
    > telekina nie można skasować i użyć ponownie).

    Nie telekina, tylko telerecordingu. Telekino działa w odwrotną stronę -
    służy do odtwarzania taśmy filmowej w telewizji.

    Co do szczęścia, to święta racja. Wiele nagrań telewizyjnych zostało
    skasowanych - nie tylko u nas, ale na całym świecie, również w tak szacownej
    instytucji jak BBC. Najbardziej z tego powodu narzekają chyba wielbiciele
    Doktora Who. U nas w latach PRL jedną z przyczyn kasowania był brak dewiz,
    a sam fakt skomentowano przerabiając słowa znanej piosenki:
    "Proszę pana, taka jestem skasowana..."

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)