  • 211. Data: 2015-02-16 23:44:24
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Jak na razie to durnia z siebie robisz. Jak jesteś taki bystrzak to do kupy z
    mastim wytłumaczcie to o co proszę.

    ja mam tłumaczyć twoje i Putina pomysły?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 212. Data: 2015-02-16 23:44:40
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:23:31 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > Skurwysyn psychopata wymyslil sobie wojenke bo nie moze zniesc, ze
    > niepodlegly kraj chce isc swoja droga. Zastanawia mnie kiedy zachod sie
    > ocknie, jak beda w polowie Ukrainy ?
    > Predzej czy pozniej zaplaca za to oczywiscie ruskie szaraki:
    > http://swiat.newsweek.pl/rosjanie-z-krymu-rozczarowa
    ni-rosja-sytuacja-na-krymie-newsweek-pl,artykuly,352
    541,1.html
    > Ukraina to bedzie kolejne panstwo, ktore palac bedzie nienawiscia do
    > sowietow, a jeszcze niedawno zyli jak brat z bratem

    Jak brat z bratem nie jest wykluczone. Powód prosty. Brata się nie wybiera. Co innego
    przyjaciel. Anglia zgodziła się na referendum w Szkocji chociaż mocno im to było nie
    w kapelusik. Jak Ukraińcy z Krymu i wschodniej Ukrainy chcą sami zadecydować o
    własnym losie to rząd Ukrainy wysyła na nich wojsko. A prezydent Ukrainy płacąc w
    Rosji podatki finansuje złego Putina. Możesz rozwinąć wątek uczciwości tego
    prezydenta czy wolisz udawać ze tego nie ma.

  • 213. Data: 2015-02-16 23:57:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    było nie w kapelusik. Jak Ukraińcy z Krymu i wschodniej Ukrainy chcą sami zadecydować
    o własnym losie to rząd Ukrainy wysyła na nich wojsko.

    rosyjskie

    > A prezydent Ukrainy płacąc w Rosji podatki finansuje złego Putina.

    a rosyjski efirmy płacą podatki na Ukrainie finansując złych Ukraińców

  • 214. Data: 2015-02-17 00:36:11
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:58:33 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Może i rosyjskie, co nie zmienia faktu że twój idol Poroszenko finansuje to rosyjskie
    wojsko płacąc podatki w Rosji. Ciekawe czy wyprodukowane w Rosji czekoladki wysyła do
    USA omijając sankcje. Tego że Rosyjskie firmy płacą na Ukrainie podatki nie
    udowodnisz. Nawet jak jakieś były to znajdują się na terenach opanowanych przez
    powstańców. I jeśli kogoś miały by finansować to właśnie ich.

  • 215. Data: 2015-02-17 00:37:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >mocno im to było nie w kapelusik. Jak Ukraińcy z Krymu i wschodniej Ukrainy
    >chcą sami zadecydować o własnym losie to rząd

    Jest! Teraz z gornikow z Wujka na Szkocje ? Kto by sie tego spodziewal
    takiego skoku :)
    Jak zwykle celowo konfabulujesz, ale raczej bredzisz glupoty z braku wiedzy
    o historii konfliktu w Donbasie. Zreszta podobnie jak w sparwie Zaolzia czy
    Powstan Slaskich. Chcialbys sie czyms popisac a wychodzi jak zawsze, czyli
    nieuctwo.

    > A prezydent Ukrainy płacąc w Rosji podatki finansuje złego Putina. Możesz
    > rozwinąć wątek uczciwości tego
    >prezydenta czy wolisz udawać ze tego nie ma.

    Pisalem ci juz 2x na ten temat i znowu sie pytasz. Jestes jakis ograniczony
    umyslowo ? Zdrowia zycze.

  • 216. Data: 2015-02-17 00:55:25
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 00:37:41 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > nieuctwo.

    > Pisalem ci juz 2x na ten temat i znowu sie pytasz. Jestes jakis ograniczony

    Pisałeś że powiedział że zlikwiduje firmy w Rosji. Ale nie zlikwidował. To chyba Ty
    jesteś jakiś ograniczony że zapominasz co niedawno napisałeś. Co do Wujka, Zaolzia
    itp. To że coś nie pasuje do Twojej ideologii nie znaczy ze tego nie było.

  • 217. Data: 2015-02-17 01:30:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    >chyba Ty jesteś jakiś ograniczony że zapominasz co niedawno >napisałeś.

    Ale co, ma podpalic ? Wysadzic w powietrze ?:) To i tak nie zmienia faktu,
    ze bandyta Putler napadl na sasiada.
    Pojdziesz po rozum do glowy dopiero wtedy jak dostaniesz bilet od Gajowego
    bo ta sowiecka menda zblizy sie do granic Polski?

    >Co do Wujka, Zaolzia itp. To że coś nie pasuje do Twojej ideologii nie
    >znaczy ze tego nie było.

    Bylo... w twoich snach bo zaden podrecznik od historii Polski nic nie
    wspomina o twoich bredniach

  • 218. Data: 2015-02-17 02:12:41
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 01:30:51 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > bo ta sowiecka menda zblizy sie do granic Polski?

    > Bylo... w twoich snach bo zaden podrecznik od historii Polski nic nie

    Od kiedy szkolne podręczniki stanowią rzetelne źródło informacji? Jeśli Poroszenko
    byłby patriotą to by kazał zniszczyć urządzenia. Jak by Putin kazał napaść na Ukrainę
    to Rosja by nie napadła bo potrzeba do tego trochę więcej niż decyzja prezydenta
    Rosji. Ichni parlament musiałby to przegłosować. A gdyby przegłosował to już byśmy
    mieli granicę Polsko-Rosyjską. To że przepierducha trwa tam tak gługo znaczy że
    zaangażowanie Rosji jest bardzo małe. Ogranicza się do dostarczania amunicji kupionej
    między innymi za pieniądze z podatków jakie w Rosji płaci Poroszenko i zapewne
    członkowie jego bandy. Dostarczają części zamienne do sprzętu. Udostępniają środki
    łączności i dane wywiadowcze w zakresie niezbędnym do prowadzenia przez separatystów
    akcji. Separatyści to nie zbieranina przypadkowych ludzi. Tworzą regularną armię.
    Wszyscy mężczyźni i część kobiet na wschód od Polski przeszła pełne szkolenie w
    ramach obowiązkowego poboru do Ukraińskiego wojska. Są tam szeregowcy, podoficerowie
    itd. Znają sprzęt którego używają bo na takim byli szkoleni. Czynna pomoc armii
    rosyjskiej jest dla nich zbędna. Słychać ze oddziały separatystów okrążyły kilka
    tysięcy ukraińskich żołnierzy. Obiecali im ze jak złożą broń to będą mogli
    bezpiecznie odejść. Co napiszesz jak się okaże że się poddali i separatyści
    poinformują że to była armia składająca się w części z najemników?

  • 219. Data: 2015-02-17 10:54:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Od kiedy szkolne podręczniki stanowią rzetelne źródło informacji?

    A co stanowi, twoje brednie ? Napisz do MEN, ze chcesz je poprawic bo jestes
    kompetentny w tym zakresie :)
    Problemem jest to, ze takie ptasie mozdzki i wielu innych gimbusow nie zna
    podstawowej historii wlasnego panstwa, bo byli nieukami w szkole, albo im na
    tym nie zalezalo.

    >Jeśli Poroszenko byłby patriotą to by kazał zniszczyć urządzenia.

    To nie piaskownica chlopaku, nikt mu na to nie pozwoli i nie martw sie ruscy
    juz trzymaja na tym lape. Zniszcza administracyjnie a potem byc moze
    zaanektuja.
    http://www.forbes.pl/rosjanie-zamkneli-fabryke-ukrai
    nskiego-oligarchy,artykuly,173594,1,1.html#
    Moga tez wplywac na proby sprzedarzy badz nie jego biznesow sprytnie to
    rozgrywajac i wykorzytywac politycznie na Ukrainie. Putin to dobra szkola
    KGB. To troche bardziej skomplikowane niz wydaje sie twojej mozgownicy.

> [...]
    >to przegłosować. A gdyby przegłosował to już byśmy mieli granicę
    >Polsko-Rosyjską. To że przepierducha trwa >tam tak gługo znaczy >że

    ROTFL, az zal z toba dyskutowac jestes tak denny i naiwny. Putin jest
    "carem", dyktatorem i nic od ruskiego parlamentu nie zalezy, oprocz
    zatwierdzenia pierdół na pokaz typu obnizka cen wodki :). W dwie doby
    parlament po pseudoreferendum anektowal Krym bo takie bylo jego zyczenie.
    Putin byl premierem, prezydentem, teraz jest znowu premierem i bedzie (no
    chyba, ze komus uda sie go odstrzelic). Jesli ktos mu sie sprzeciwi,
    zostanie usuniety. Miedwiediew to tylko figurant.
    Putin w Donbasie to tak rozgywa, zeby wygladlo, ze to nie on. Na co poddany
    propagandzie idiota skutecznie daje sie nabrac. Powoli drazy kropelka po
    kropelce. Lamal i lamie wszelkie porozumienia bo to przeciez od niego nic
    nie zalezy. W ten sposob usypia wszystkich dokola. Twoje rozumowanie jest
    tak infantylne, ze lepiej odpusc sobie rozwazania na te tematy i rob co
    potrafisz najlepiej czyli naprawa poloneza.
    Reszty nie mam juz ochoty komentowac bo skutki zadne.

  • 220. Data: 2015-02-17 10:56:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    "sprzedazy" mialo byc